  • Data: 2014-12-28 09:30:33
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-27 23:20, mk4 wrote:

    > Pomijajac durnosc (i zerowa wartosc merytoryczna jak i brak celu) wywodu
    > to i tak wiekszemu trzeba ustepowac - na podjazdach, drogach waskich,
    > itd, itp. Wiec po czesci jest to tak czy siak prawda. Juz o swoim
    > bezpieczenstwie nie wspomne - ale jak ktos nie chce widziec faktow to
    > nic mu nie pomoze.

    Podobnie jak silniejszym. To jeszcze raz zapytam - jesteś za
    napierwszeństwem TIRów? Jak nie, to cała reszta twojego wywodu jest o
    kant dupy potłuc.

> [...]
    > do predkosci z jaka sie poruszam - krotko mowiac skupiam uwage głownie
    > na pojazdach (czy one duze czy male ma juz male znaczenie) bo poruszaja
    > sie szybko (tak jestesmy stworzeni, ze postrzegamy ruch). To pozwala nam
    > wylawiac z szumu informacyjnego rzeczy dla nas istotne (sam ruch
    > przyciaga uwage - ale bedac w ruchu - czyli jadac samochodem wszystko
    > sie "porusza" i wlasciwie tylko inny szybki ruch jest jakos tam
    > wylapywany). Stad dosc latwo wylapujemy inne pojazdy (plus ich
    > oswietlenie, gabaryty oraz stosunkowo duza przestrzen skrzyzowan).

    Nie da się oszukać powiadasz? A jednak czerowne światło dajesz radę
    zauważyć mimo, że małe, mimo że się nie rusza, a to w twoim interesie
    jest je zauważyć, znak ustąp pierwszeństwa również, mimo, że nie świeci.
    Nie pierdol - większość pieszych nie bierze się nagle z powietrza -
    kierowcy ich doskonale widzą, tylko większość ma to w dupie, wymyślająć
    łamańce logiczne, tak jak ty.

    Shrek.