-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Date: Sat, 20 Dec 2014 20:16:26 -0600
Organization: prywatna
Lines: 1
Message-ID: <m75afn$65m$1@dont-email.me>
References: <m6jp97$c2m$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<m6jspu$ge0$1@node1.news.atman.pl> <m6k1ap$gs2$1@speranza.aioe.org>
<X...@1...0.0.1>
<m6kcpi$829$1@dont-email.me> <3...@p...pl.invalid>
<m6kio9$22h$1@dont-email.me> <u4p4jcwdt79.7ei6ugheg9he$.dlg@40tude.net>
<m6l3am$1su$1@node1.news.atman.pl> <m74vpl$54p$1@usenet.news.interia.pl>
<m7511a$raq$1@node1.news.atman.pl> <m752lb$aq2$2@usenet.news.interia.pl>
<m752t3$te9$1@node1.news.atman.pl> <m754ft$fot$1@dont-email.me>
<m7553d$vj4$1@node1.news.atman.pl> <m757a1$qgn$1@dont-email.me>
<m757t3$2s0$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 21 Dec 2014 02:15:20 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="e35ad994fe2bdd92e2868024f8c5b920"; logging-data="6326";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/pAoYWiSDRS/ZeV/9JV6uw"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <m757t3$2s0$1@node1.news.atman.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:+tk5P2wVBIQg8jRlP2DRD0QNqAY=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552744
[ ukryj nagłówki ]"Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message
news:m757t3$2s0$1@node1.news.atman.pl...
>> I pamiętaj o tym, że nie wszyscy stosują się do przepisów.
>> A więc przepisy nie są lekarstwem na wszystko...
>> Mało tego - im bardziej nieżyciowe będą przepisy tym
>> mniejsze będzie w efekcie ich przestrzeganie...
>>
>> Aby zmniejszyć ilość wypadków z pieszymi trzeba robić
>> więcej bezkolizyjych skrzyżowań gdzie ruch pieszy jest
>> kierowany innymi torami niż ruch kołowy (przejścia
>> podziemne, kładki nad drogą, obwodnice miast, itp, itd).
>>
>> Nie ma sensu gonić za pojedynczymi, sporadycznymi
>> przypadkami a raczej dążyć do poprawienia całościowego
>> bezpieczeństwa, aby nie było potem jak w przypadku
>> wprowadzenia kamer świateł czerwonych na skrzyżowaniu
>> i efekt wprowadzenia tych kamer był ZWIĘKSZENIE ilości
>> kolizji - zamiast zderzeń bocznych miałeś najechanie w tyłek
>> bo ktoś się przestraszył kamery i zatrzymał się na żółtym
>> a ten za nim chciał jeszcze zwyczajowo przejechać...
>
> Dobra, dobra.
> Czy sie sprawdza to zobaczymy, zawsze mozna zmienic.
> Na zachodzie sie sprawdzaja.
Na Zachodzie mieszkają inni ludzie, Ordnung must sein.
A u nas, w Polsce, mieszkają inni ludzie...
p.s. zdarzyło Ci się przechodzić po pasach na czerwonym?
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.14 03:17 Pszemol
- 21.12.14 10:14 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 10:17 Jankol
- 21.12.14 10:27 mk4
- 21.12.14 10:30 mk4
- 21.12.14 11:29 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 11:49 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 12:05 mk4
- 21.12.14 12:08 mk4
- 21.12.14 12:22 Pszemol
- 21.12.14 12:26 mk4
- 21.12.14 12:35 mk4
- 21.12.14 12:28 Pszemol
- 21.12.14 12:36 Pszemol
- 21.12.14 12:39 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=