  • Data: 2014-12-21 00:54:04
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message
    news:m750er$qnj$1@node1.news.atman.pl...

    > Myslalem, ze wiesz co gdzie piszesz i nie sadzilem, ze kopiuj-wklej
    > to dla ciebie odwalanie ciezkiej roboty ?
    > No coz, stracilem jednak nadzieje. Trudno.

    Skrajnym chamstwem jest moim zdaniem powiedzieć komuś kto
    już raz tu wyjaśnił temat "nie chce mi się szukać tego co napisałeś
    wczoraj, napisz jeszcze raz". Żeby nie wiem jak ciężka czy lekka to
    robota to ja nie będę za Ciebie niczego szukał ani tu ponownie wklejał!
    Zapamiętaj to sobie raz na zawsze :-)