  • Data: 2014-12-21 00:19:37
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej co sądzi o tym wypadku gazeta.pl i jej redaktorzy...

    Cos podejrzewalem ale nie to, ze Sokolowski i ten drugi to z gazety ?
    Ja wiem, ze z braku argumentow chcialbys przestawic dyskusje na inne tory,
    dlatego myslalem, ze wspomnisz cos o niezawislych sądach.
    Strasznie sie pograzyles, nie odczuwasz jeszcze wstydu :)?

    > Po prostu wymieniamy poglądy.

    Oczywiscie, tylko twoje poglady sa delitanie mowiac oderwane od
    rzeczywistosci :)
    Biedny bys byl jako kierowca takiego ambulansu ale biedny tez gdyby cie taki
    ambulans trafil bo z pokora przyjalbys wine na siebie co jest wprost nie do
    uwierzenia.
    Nie musisz odpowidac, przeciez ciebie nikt nie trafi bo ty jasnowidz jestes
    :)

> [...]
    > ma prawo nie stosować się do przepisów drogowych - nie wiem co
    > tu jest niejasnego, takie są fakty. Różnimy się co do interpretacji tego
    > co znaczy "zachować ostrożność" - i można to rozumieć różnie...
    > Na przykład tak, że policjant zapierdalający 120km/h powinien
    > trzymać się drogi, nie powinien jechać po chodniku, ścinać zakrętów
    > czy też wjeżdzać w tłum ludzi czekających na autobus na przystanku.
    >
    > Moim zdaniem jednak NIE MOŻNA wymagać od niego takiej samej
    > "ostrożności" jakiej wymaga się od kierowcy normalnego pojazdu.

    Wrecz przeciwnie, musi "myslec za siebie i za innych" tak jak powiedzial ten
    gosc z ITD, zapamietaj to sobie raz na zawsze.
    Chociaz dla ciebie, jak wyzej wspomnialem to i tak nie mialoby znaczenia.
    Zabawne ale i jakie głupie :)