  • Data: 2014-12-17 18:43:00
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol"

    > I roztargnienie lub pijaństwo kosztuje Cię wtedy śmierć.
    > ---
    > Do tego są przejścia dla pieszych by nie tylko piesi musieli tam uważać.
    > Jak już pisałem, policjanta może usprawiedliwić tylko wtargnięcie pieszego
    > a to jest wątpliwe biorąc pod uwagę, że pieszy był pijany, więc mało
    > sprawny i to właśnie policjant wykorzystujący swoje uprzywilejowanie
    > powinien bardziej uważać.

    Policjant jadąc szybko na sygnałach miał prawo przypuszczać
    że pieszy dochodzący do jezdni zatrzyma się przed krawężnikiem.
    ---
    Jakim k.. krawężnikiem ?! Jeżeli w zdarzeniu ucierpiał kierowca a nie jego
    pasażer to znaczy, że pieszy znajdował się od dłuższego czasu na przejściu
    bo inaczej musiałby biec a o to nie podejrzewam pijanego. Rozumiem, że
    pewnie pijany faktycznie specjalnie nie uważał, ale to właśnie po to ma
    pierwszeństwo na przejściu by go nikt nie przejechał jak się zamyśli albo
    schleje.

    Inaczej (bez takiego założenia) nigdzie nigdy by nie dojechał.
    ---
    I co z tego ?