  • Data: 2009-01-27 17:36:22
    Temat: Re: 10? Aspire One już oficjalnie
    Od: CeBeR <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-01-2009 14:16, Karthoon pisze:

    > Właśnie za to - płaci się za to, żeby ten kawałek metalu DZIAŁAŁ.
    > Płaci się za projekt takiego rozwiązania.

    Żeby kawałek metalu działał, tzn odbierał i oddawał ciepło? Nie
    potrzebuje do tego żadnego projektu, one tak już mają z natury.
    A propos, piszemy o tym:
    http://images.anandtech.com/reviews/mobile/Dell/Mini
    /heatsink.jpg
    http://images.anandtech.com/reviews/mobile/Dell/Mini
    /heatsink2.jpg
    Mnie to wygląda jak kawałek blachy. Niewątpliwie to koszt jego projektu
    zmusił wręcz producenta do wywindowania ceny o 100% względem konkurencji :-)

    > No, jak dla Ciebie Dell to marka luksusowa, to.... no w sumie trochę mi nawet
    > Cie żal.
    > BTW, akurat tego posta piszę z D830 - i mimo jego wielu zalet nigdy bym nie
    > wpadł na pomysł uznania go za produkt marki "luksusowej".
    > No, może jak porównasz inspirona 9 z acerem one - to fakt, w taki porównaniu
    > tak to może wyglądać.

    Z Acerem One, ale i z Asusem EEE. Dlatego napisałem "w pewnym sensie".
    Nie siedzę w notebookach, nie wiem co uchodzi za markę naprawdę
    luksusową, wiem, że tajwańscy producenci (także ten, który dekadę temu
    słynął z przyzwoitych płyt głównych) uchodzą za lowend.

    > Więc w efekcie płacisz +- 2 razy więcej, masz netboka minimalnie cichszego i
    > trochę cieplejszego. Trudno tu znaleźć coś rewolucyjnie lepszego. Ba, w ogóle
    > lepszego.

    Są tacy, którzy płacą. W innych segmentach też Dell jest droższy od
    tajwańców i odbiorców znajduje.