  • Data: 2009-01-27 15:44:28
    Temat: Re: 10? Aspire One już oficjalnie
    Od: CeBeR <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-01-2009 14:49, Mikolaj Tutak pisze:

    > To robi kazdy procesor Intela z SpeedStepem, rowniez Celeron ULV (zmienny
    > dzielnik i napiecie zasilania). Niczego epokowego to nie wnosi w Acer'e.

    Wyślij zatem tą odpowiedź o post wyżej/niżej - niczego epokowego w tym
    eee 701 zatem nie ma, speedstepa miałem nawet w desktopie w czasach
    S754. A aplikacja do ograniczania taktowania na sztywno jest i dla AA1
    (inna rzecz, że w Atomie ma to mniejszy sens, bo @1600 pobiera on tyle,
    ile Celeron ULV @450)

    > Jedyną fajną modyfikację robi to Asus w EEE 901 (i podobnych) - przy pracy
    > na baterii mozna spowolnic zarówno Atoma, jaki chipset/fsb/pamieci co daje
    > dodatkowo 1h pracy na baterii.

    Rewolucja/rewelacja po prostu! Producent dołączył aplikację do zmiany
    FSB z GUI. Na Acerze na pewno się nie da...

    > Rewolucja/rewelacja po prostu ;-)

    Wyślij zatem tą odpowiedź o post wyżej/niżej. Nie tylko eee 701 może być
    "prawie pasywny".