  • Data: 2009-01-27 22:28:33
    Temat: Re: 10? Aspire One już oficjalnie
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    CeBeR wrote:

    > Łykendowa promocja w Carrefour, cała elektronika -30%. Była zresztą
    > informacja także na tej grupie. Na półce AA1 A150 (1GB, 80GB HDD, XP,
    > bateria 58Wh) kosztował (i wciąż kosztuje) u nich 999 zł, więc można
    > było łyknąć za 699,30. Karthoon wtedy wybrał 901, pisał że wyszła 910
    > zł (czyli na półce mieli cenę 1300).

    A bylo, bylo. W sobote zastanawialy mnie dzikie koleje na stoisku RTV. W
    niedziele wieczorem przeczytalem dlaczego. W poniedzialek bylem i AA1 byly
    juz po 999zł ;-) Ale nie zaluje zakupu swojego EEE 901, natomiast
    zmienilbym:
    - chipset/cpu - bardziej energooszczedne nawet 1-2W to byloby coś, do tego
    pasywne chlodzenie, podobnie przeanalizowalbym pozostale komponenty pod
    katem energooszczednosci
    - zamiast 2 dyskow 4 i 8GB dalbym jeden 32GB ;-)
    - brakuje troche wyjscia TV/HDMI to sie przydaje na wyjazdach w hotelu
    (znowu chipset!)
    - szkoda ze Asus nie wlutowal mi tego modemu HSDPA na ktory jest miejsce ;-)
    - troche bym jeszcze pocienil tego netbooka ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj