eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,9 dCiRe: 1,9 dCi
  • Data: 2012-09-19 20:01:53
    Temat: Re: 1,9 dCi
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    *Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3ap3p$18m$1@node2.news.atman.pl
    napisał(a):
    > W dniu 2012-09-18 21:12, Przembo pisze:
    >> *Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości
    >> news:k3805q$6b2$1@node1.news.atman.pl napisał(a):
    >>> W dniu 2012-09-17 21:17, Przembo pisze:
    >>>> No to jak już dobieramy sobie swobodnie kryteria to wolnossacy silnik o
    >>>> pojemności 3.0, 4.0 i 5.0 zawstydzi swobodnie 2.0 TB przy porówaniu
    >>>> kosztów wymiany turbo, a nie wykluczone że osiągami pokaże kto tu
    >>>> rządzi.
    >>> 3.0 to sobie może pomarzyć, 4.0 byłbym skłony polemizować, no 5.0
    >>> zgoda.
    >> Jednak w okolic 4.0 i V8 to raczej marnie Twoje szanse widzę, pomijam tu
    >> Audi V8 o mocy 245 - raczej coś myślę o czymś współczesnym co ma gruuubo
    >> ponad 300KM ;-)
    >> Pozdr
    > Na chwilę obecną nie stresują mnie żadne 3,7 4,0 4,2 :)

    Gratuluję przyspieszenia do 100kmph w 2.0TB 5-6s ( w absolutnie najgorszym
    razie na poziomie), przy FWD to oznacza min 300KM i szperę, chyba że ten
    Saab to Impreza WRX STI. Swoją drogą dawno dłubnietym 2.0 nie jeździłem to i
    z obiegu wypadłem ;-)

    Aby nie ciągnąć OT w nieskończoność...
    Pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: