eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe?Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "pm" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Sun, 26 Jun 2011 21:43:03 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 33
    Message-ID: <iu8248$ahq$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <4e03564b$1@news.home.net.pl> <itvm8k$3rf$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@4...com>
    <4e04fc16$1@news.home.net.pl>
    <f...@4...com>
    <iu4afd$ibg$1@mx1.internetia.pl> <iu5gg2$vpo$1@news.net.icm.edu.pl>
    <iu6sqc$2jf$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: d194-105.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1309117384 10810 109.173.194.105 (26 Jun 2011 19:43:04
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Jun 2011 19:43:04 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <iu6sqc$2jf$1@mx1.internetia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379365
    [ ukryj nagłówki ]

    ?>> okropnie się mylisz
    >> turbina jest baaardzo wrażliwa na jakoś paliwa
    >
    > cytuję
    >
    > " Turbina jest zdolna do pracy na oleju napędowym, kerozynie, paliwie
    > rakietowym JP-1, jakiejkolwiek jakościowo benzynie i teoretycznie nawet na
    > alkocholu"
    >
    > to cytat opisujący turbinę Abramsa Avco Lycoming AGT-1500C
    >
    > pozostawię bez komentarza

    a co tu komentować?
    nie wiadomo skąd cytat
    nie wiadomo czy np. na alkoholu (jakim) turbina może pracować tyle samo co
    na nafcie lotniczej
    czy np. resurs skróci się 50% albo dochodzi dodatkowa inspekcja itp. itd.
    diabeł tkwi w szczegółach

    ale owszem jeżeli chodzi o zdanie:
    "W M1 Abrams wsadzili turbinę - zaletą jest to, że czego nie nalejesz to
    jedziesz"
    to wykazałeś ,że jest prawdziwe
    pytanie jak długo pojedziesz.


    co do znienawidzonej prze z Waldka kerozyny
    to dla mnie (a obracam sie w środowisku lotniczym) jest ona synonimem paliwa
    do silników turbinowych
    nafta to może być do lampy, może być kosmetyczna, lub slangowo właśnie
    paliwo lotnicze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: