  • Data: 2011-06-26 23:26:01
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "pm" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    > Ciężko nienawidzić, coś, co nie istnieje. Nienawidzę tłumoczenia zamiast
    > tłumaczenia - bo stąd się ten debilizm wziął.

    że co ze za dosłownie, ze było polskie słowo a przekalkowano inne
    no i co z tego?

    > tak, wiem, fura w skórze, kombi i dieslu, takie skutki obracania się w
    > niewłaściwym towarzystwie.

    masz jeszcze troszkę łatek do przylepienia? nie krępuj sie

    > Nie przejmuj się, czasem da się z tego wyjść na ludzi. Nie jest to łatwe,
    > ale się da. Wtedy będziesz mówił samochód kombi z dieslem i skórzaną
    > tapicerką oraz nafta lotnicza albo JET A albo tym podobne.

    to już "nafta lotnicza" a nie sama nafta się zrobiła? nigdy nie wątpiłem że
    sie potrafisz edukować
    JET A1 to nazwa handlowa wiec nie na miejscu.

    > http://portalwiedzy.onet.pl/tlumacz.html?qs=kerosene
    &tr=ang-auto&x=37&y=7

    nic z tego nie wynika

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Nafta

    "Stosowana jako paliwo lotnicze (pod nazwą "kerozyna" lub "nafta lotnicza")"
    to co chciałeś udowodnić?