eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe?Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Sun, 26 Jun 2011 13:49:34 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 31
    Message-ID: <iu76cd$ift$1@news.dialog.net.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
    <u...@4...com>
    <iu2mru$oqj$1@inews.gazeta.pl> <iu2q6o$put$1@news.onet.pl>
    <iu5m1a$5vb$1@inews.gazeta.pl> <iu5prh$nfo$1@news.onet.pl>
    <iu5t9p$mqk$1@inews.gazeta.pl> <iu6pii$m7q$1@inews.gazeta.pl>
    <iu72rk$j0o$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-155-131.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1309088973 18941 78.8.155.131 (26 Jun 2011 11:49:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Jun 2011 11:49:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <iu72rk$j0o$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379260
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-26 12:49, kogutek pisze:
    > A czy ja gdzieś napisałem coś innego.

    Tak. Stwierdziłeś, że w silniku diesla zapłon jest inicjowany przez
    świece. Co znaczyłoby, że diesel jest silnikiem o zapłonie "żarowym".

    > Z `rozrusznika ma zapalić bez świec. Bo
    > one przy zapalaniu nie powinny nic dawać. Przynajmniej pod względem
    > energetycznym bo mają za małą moc żeby cokolwiek z wyjątkiem siebie ugrzać.
    > Ale dają bo są rozgrzane i inicjują zapłon. Dasz radę wytłumaczyć jakiemuś
    > kretynowi że jak pisze że jak się prąd wyłączy to świece nie pracują. To
    > znaczy że co, że jest coś co je wyciąga z żywego ognia. One dalej mają tysiąc
    > stopni bo prawie przez dwa cykle są w żywym ogniu i tylko jeden cykl je
    > studzi. A może też uważasz że to co teraz napisałem to nieprawda.
    >

    Teraz zaczynasz się wycofywać, twierdząc, że chodzi tylko o obecność
    świec (no bo przecież nie ma mechanizmu, który by je wyciągał z
    pracującego silnika).
    Rację masz w jednym - że te świece tam fizycznie są. I tylko w tym.
    Nie masz racji, twierdząc, że świece inicjują zapłon. Gdyby tak było, to
    mieszanka zapalałaby się jeszcze przy mocno otwartych zaworach
    dolotowych, już w trakcie napełniania cylindra. A ona zapala się dopiero
    w momencie poddania jej kompresji (w nie do końca kontrolowany sposób,
    nad poprawieniem czego konstruktorzy wciąż pracują).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: