eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe?Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Sun, 26 Jun 2011 01:45:02 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 28
    Message-ID: <iu5qd5$58b$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
    <u...@4...com>
    <iu2mru$oqj$1@inews.gazeta.pl> <iu2q6o$put$1@news.onet.pl>
    <iu5m1a$5vb$1@inews.gazeta.pl> <iu5prh$nfo$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1309043942 5387 149.156.157.66 (25 Jun 2011 23:19:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 23:19:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Antivirus: avast! (VPS 110625-1, 2011-06-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379193
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Czarek Daniluk" napisał w wiadomości:

    > A ja miałem starego Golfa z TDI - w którym powyżej 5 stopni świece się nie
    > uruchamiały wcale, i jeździł :D

    W 1.9 TDI i 3.3 TDI pogrzewanie świec ECU załącza gdy czujnik temp.silnika
    (cieczy) wskaże poniżej +9*C. I od momentu włożenia kluczyka i przekręcenia
    na 1 pozycję (przed uruchomieniem) przekaźnik świec podgrzewa je do temp.
    ok. 1000 *C w ciagu 2 sec.
    Kogutek coś tam pisał na temat temp. lecz już sam nie wiem co. (nie pisze
    tego by być uszczypliwym ale w tym wątku zatraciłem już co jest mottem tego
    wątku ;>) - w każym razie po ok. 5sec świece w TDI CR mają ok. 1075 *C. Zaś
    gdy temp. płynu chłodnieczego osiągnie 35*C to przestają być podgrzewane -
    tak więc kilka sekund po odpaleniu też są utrzymywane przy stałej temp. (nie
    są podgrzewane do większych temp. lecz temp. jest ustalana na ok. 1025 *C.)
    Troszkę inaczej jest w 2.0 TDI-PD 170 PS. Tam są ceramiczne świece żarowe
    które po 5 sec osiągają ok. 1350 *C i utrzymują tą temp. przez cały czas do
    momentu osiągnięcia 20*C cieczy chłodzącej po czym są wyłączane.
    Ale co ciekawe materiały prasowe prawią że Vieśwagen nie gwarantuje
    skutecznego podgrzewania poniżej -24*C

    > Pozdrawiam !

    Pozdr.

    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: