  • Data: 2011-06-25 14:02:59
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.06.2011 12:53, kogutek pisze:

    > Nieprawda.

    Fakt, nieprawda - u mnie np. świece żarowe nie włączały się po 8
    godzinach stania z maską na południe w upalny, słoneczny dzień ;->

    Więc spokojnie wystarczy jakieś 80C ponad otoczenie ;->

    > Jak byś potrafił to policzyć to byś wiedział. Tego nawet specjalnie

    Policzyłem. Przepływające powietrze przy twoich danych silnika (2 litry,
    4 cylindry, 200W na świecę) zyskuje około 35C w stosunku do temperatury
    otoczenia przy założeniu wolnych obrotów w okolicy 1000rpm.

    ALE zasadniczo świeca żarowa ma działać wyłącznie podczas rozruchu, a
    rozrusznik w dieslach kręci jakieś 100-200 RPM. Jeśli umiesz mnożyć to
    się przekonasz, o ile przy takich obrotach podgrzeje powietrze świeca
    żarowa.

    > liczyć nie trzeba. To samo wychodzi jak trochę pomyśleć. Świeca żarowa jak
    > jest podgrzewana prądem nie jest w stanie niczego sensownie ugrzać z wyjątkiem
    > siebie. Ale Ty tego nie wiesz bo nie policzyłeś i sugerujesz się tym co inni
    > plotą. To tak jak z miliardami much. Jesteśmy w kupie to nawet jak nie mamy
    > racji to ją mamy. To czy będziesz wiedział wisi mi i powiewa. Jak tylko jedna

    Masz jakąś obsesję na punkcie gówna, koprofilu...