eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe? › Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Sat, 25 Jun 2011 00:29:08 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 39
    Message-ID: <iu31j2$teh$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <iu0b8j$dep$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <iu0i38$416$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1308952994 30161 149.156.157.66 (24 Jun 2011 22:03:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jun 2011 22:03:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Antivirus: avast! (VPS 110624-1, 2011-06-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378958
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości:

    > Odparowane paliwo to nie paliwo, wynika to z tego co napisałeś. Ma się
    > zapalić
    > w określonym miejscu cylindra a nie w dowolnym.

    Ale Olej napędowy ma własnie taką właściwość że lubi się zapalać gdzie chce.
    W Diesli nigdy nie wyeliminujesz klekotu spowodowanego właśnie przez _m.in_
    pulsacje ciśnień w komorze spalania. Inżynierowie kombinują z kształtami
    kanałów dolotowych i denkami tłoków (i paru inncyh rzeczy) aby te fale
    pulsacji ciśnień rozprowadzane były równomiernie lub się wzajemnie nieco
    wygaszały.

    > Do tego jest potrzebne źródło
    > ciepła o temperaturze wyższej niż wszystko co jest w jego pobliżu.

    hint: temperatura zapłonu oleju napędowego.

    > Przy
    > zapalaniu zimnego silnika ma to drugorzędne znaczenie bo stan taki trwa
    > krótko. Ale w czasie pracy po rozgrzaniu ma to kluczowe znaczenie dla
    > warunków
    > spalania i trwałości elementów. Świeca żarowa jest najgorętszym elementem
    > w
    > pracującym silniku wysokoprężnym. Jest o kilkaset stopni gorętsza od
    > zaworu
    > wydechowego.

    Ma ~ 1300 *C
    Jest jednym _z_ najgorętszych elementów w silniku z ZS. Chyba nie chcesz
    powiedzieć że denko tłoka, tuleja cylindra, iglica wtryskiwacza i zawór
    wydechowy są nieco "chłodniejsze" ? Jeśli tak to podważ moją tezę jakims
    artykułem naukowo-badawczym ;-)



    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: