eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe?Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Data: 2011-06-25 01:46:40
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "kogutek"
    >
    >> W dniu 2011-06-24 21:00, s...@W...gazeta.pl pisze:
    >> > jerzu<t...@p...onet.pl> napisał(a):
    >> >
    >> >> On Fri, 24 Jun 2011 11:04:59 +0200, DoQ<p...@g...com>
    >> >> wrote:
    >> >>
    >> >>> A jeśli diesel nie ma świec żarowych?
    >> >>
    >> >> Tym gorzej dla diesla. Wg kogutkowych rewelacji nie ma prawa
    >> >> działać.
    >> >> A działa.
    >> >>
    >> >>
    >> > Gwarantuję Ci że współczesny diesel z wykręconymi świecami żarowymi
    >> > i
    >> > zaślepionymi otworami po nich nie będzie działał prawidłowo. Dla
    >> > Ciebie
    >> > działanie to że się obraca, zużywa paliwo i wylatują z niego
    >> > spaliny. Dla mni
    >> e
    >> > działanie to trzymanie wszystkich parametrów w granicach
    >> > tolerancji.
    >> >
    >> A ja Ci gwarantuję że będzie działał prawidłowo - po rozgrzaniu do
    >> optymalnej temperatury pracy.
    >> Świeca żarowa w nowoczesnym dieslu ma za zadanie po 1 - ułatwić
    >> zapłon
    >> na zimno, po 2 ułatwić rozgrzanie do temperatury pracy, po 3
    >> ustabilizować pracę zimnego silnika.
    >> Po jakimś czasie po rozgrzaniu świeca nie ma najmniejszego znaczenia
    >> i
    >> wpływu na pracę silnika diesla.
    >> Przypominam - silnik diesla to silnik o zapłonie samoczynnym !!,
    >> gdzie
    >> zapłon wtryśniętej ropy jest od temperatury sprężonego powietrza.
    >>
    >> Pozdrawiam !
    > Jednemu już poradziłem żeby policzył ile ciepła daje świeca żarowa. Z
    > twoich
    > punktów tylko pierwszy jest częściowo prawdziwy. Ułatwia bo paliwo ma
    > się od
    > czego zapalić a nie dlatego że podgrzewa powietrze. Bo powietrze
    > podgrzewa
    > sprężanie. Ale i tak za mało żeby uboga mieszanka ze stu procentową
    > pewnością
    > się od niego bezbłędnie i za każdym razem zapaliła. Nie ma żadnego
    > wpływu na
    > rozgrzanie do temperatury pracy. Tak przy okazji do temperatury pracy
    > czego,
    > silnika, ogrzewania kabiny czy spirali zapalniczki. Według wierzeń
    > ludowych
    > jak silnik odpali to prąd do świec jest wyłączony i swieca stygnie.
    > Rozgrzewanie silnika trwa wielokrotnie dłużej niż odpalenie. Chcesz
    > powiedzieć
    > że przez świece płynie prąd dotąd aż silnik osiągnie nominalną
    > temperaturę pracy?

    KARTA CHARAKTERYSTYKI OLEJ NAPĘDOWY
    Karta charakterystyki wg rozp. MZ z dnia 3 lipca 2002r. (Dz.U.Nr. 140,
    poz.1171)
    Data aktualizacji 10.09.2004
    Strona 5 z 9

    Temperatura zapłonu : nie niższa niż 56*C
    Temperatura samozapłonu : 270*C

    słownie dwieście siedemdziesiąt stopni C, a jak już sam zdązyłeś się
    dowiedzieć powietrze podczas sprężania osiąga?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: