eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe? › Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Data: 2011-06-25 01:35:24
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czarek Daniluk <czarek#$#@nospamcedaniluknospam.com> napisał(a):

    > W dniu 2011-06-24 21:00, s...@W...gazeta.pl pisze:
    > > jerzu<t...@p...onet.pl> napisał(a):
    > >
    > >> On Fri, 24 Jun 2011 11:04:59 +0200, DoQ<p...@g...com> wrote:
    > >>
    > >>> A jeśli diesel nie ma świec żarowych?
    > >>
    > >> Tym gorzej dla diesla. Wg kogutkowych rewelacji nie ma prawa działać.
    > >> A działa.
    > >>
    > >>
    > > Gwarantuję Ci że współczesny diesel z wykręconymi świecami żarowymi i
    > > zaślepionymi otworami po nich nie będzie działał prawidłowo. Dla Ciebie
    > > działanie to że się obraca, zużywa paliwo i wylatują z niego spaliny. Dla mni
    > e
    > > działanie to trzymanie wszystkich parametrów w granicach tolerancji.
    > >
    > A ja Ci gwarantuję że będzie działał prawidłowo - po rozgrzaniu do
    > optymalnej temperatury pracy.
    > Świeca żarowa w nowoczesnym dieslu ma za zadanie po 1 - ułatwić zapłon
    > na zimno, po 2 ułatwić rozgrzanie do temperatury pracy, po 3
    > ustabilizować pracę zimnego silnika.
    > Po jakimś czasie po rozgrzaniu świeca nie ma najmniejszego znaczenia i
    > wpływu na pracę silnika diesla.
    > Przypominam - silnik diesla to silnik o zapłonie samoczynnym !!, gdzie
    > zapłon wtryśniętej ropy jest od temperatury sprężonego powietrza.
    >
    > Pozdrawiam !
    Jednemu już poradziłem żeby policzył ile ciepła daje świeca żarowa. Z twoich
    punktów tylko pierwszy jest częściowo prawdziwy. Ułatwia bo paliwo ma się od
    czego zapalić a nie dlatego że podgrzewa powietrze. Bo powietrze podgrzewa
    sprężanie. Ale i tak za mało żeby uboga mieszanka ze stu procentową pewnością
    się od niego bezbłędnie i za każdym razem zapaliła. Nie ma żadnego wpływu na
    rozgrzanie do temperatury pracy. Tak przy okazji do temperatury pracy czego,
    silnika, ogrzewania kabiny czy spirali zapalniczki. Według wierzeń ludowych
    jak silnik odpali to prąd do świec jest wyłączony i swieca stygnie.
    Rozgrzewanie silnika trwa wielokrotnie dłużej niż odpalenie. Chcesz powiedzieć
    że przez świece płynie prąd dotąd aż silnik osiągnie nominalną temperaturę pracy?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: