eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe? › Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Sat, 25 Jun 2011 00:23:09 +0200
    Organization: Prywatna inicjatywa newsowa :)
    Lines: 23
    Message-ID: <iu32ou$n6l$1@news.onet.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <itvqvb$j1h$1@node2.news.atman.pl> <itvsuk$ot1$1@inews.gazeta.pl>
    <iu05bk$60u$1@mx1.internetia.pl> <iu07je$1h1$1@inews.gazeta.pl>
    <iu08ha$n5h$1@mx1.internetia.pl> <iu0h5n$23e$1@inews.gazeta.pl>
    <iu2k22$r2k$1@mx1.internetia.pl> <4e04dd93$1@news.home.net.pl>
    <iu2r3q$ut$1@mx1.internetia.pl> <iu2sof$gra$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs92827.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1308954208 23765 91.94.236.117 (24 Jun 2011 22:23:28 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jun 2011 22:23:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl-PL; rv:1.9.2.18)
    Gecko/20110616 Mnenhy/0.8.3 Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <iu2sof$gra$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378957
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2011-06-24 22:40, *kogutek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    >
    >> Świece SĄ potrzebne do rozruchu gdy tłok, ścianki cylindrów i cała
    >> reszta jest zimna i odbiera ciepło od sprężanego powietrza co utrudnia
    >> rozruch, zwłaszcza w silnikach bez bezpośredniego wtrysku (czyli jak
    >> sądzę w silnikach, które opisujesz) w moim silniku jak już napisałem
    >> świece w temperaturze powyżej 12*C nie włączają się nawet do rozruchu.
    >>
    > Udowodnij tą śliską i nieprawdziwą tezę. Policz o ile źródło ciepła jakim
    > jest świeca żarowa podniesie temperaturę w cylindrze przy rozruchu. Przyjmij
    > że silnik przy rozruchu jest kręcony z prędkością 500 obr/min. Ma pojemność 2
    > litry świeca ma 200W. No to jaki bedzie przyrost temperatury w cylindrze?
    >
    No to jeszcze dodatkowo policz o ile wzrośnie temperatura w tłumiku
    końcowym po załączeniu świecy - jak uznasz, że to bez sensu, to policz
    coś łatwiejszego - o ile wzrośnie temperatura *przy* świecy?

    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: