  • 131. Data: 2011-11-23 14:14:56
    Temat: Re:
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-23 09:04, J.F pisze:

    > Mysle ze nigdy. Za duzy szum by sie podniosl.
    >
    > Owszem, moze w koncu odbiora SG prawo do kontroli predkosci, ale zabawek
    > nie zabiora.

    Ale jaki szum? Kto miałby szumieć?

    Zresztą przygotowanie medialne jest już zrobione. Sporo coś ostatnio
    pojawiło się programów o SG w roli negatywnych bohaterów. To akurat nie
    jest przypadek, bo do tej pory nikomu to nie przeszkadzało.

    Tak więc wnioski możesz sobie wyciągnąć sam, a za jakiś czas dodatkowo
    się przekonać:)

    A.

  • 132. Data: 2011-11-23 18:18:40
    Temat: Re: Re:
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości

    >Ale jaki szum? Kto miałby szumieć?

    PiS pierwszy, chyba ze do tego czasu zostanie partia rzadzaca :-)
    Tak nie wolno, to jest kradziez - i beda mieli racje.

    I po co ten szum, skoro urzadzenie sie w miesiac zwroci ? Prosciej
    kupic nowe.

    Zreszta zgodnie z wytycznymi ITD ma zrobic system _automatycznego_
    karania i urzadzenia z lapanki, kazde w innym typie wcale im nie
    potrzebne.

    >Zresztą przygotowanie medialne jest już zrobione. Sporo coś ostatnio
    >pojawiło się programów o SG w roli negatywnych bohaterów. To akurat
    >nie jest przypadek, bo do tej pory nikomu to nie przeszkadzało.

    Ale tez do tej pory nie bylo jednego FR na tysiac mieszkancow :-)

    >Tak więc wnioski możesz sobie wyciągnąć sam, a za jakiś czas
    >dodatkowo się przekonać:)

    J.

  • 133. Data: 2011-11-23 19:03:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 10:56:33 +0100, J.F napisał(a):

    > Ale dlaczego mialby hamowac ? I dlaczego nie mialby hamowac ten z tylu
    > ?

    Bo się pojawi przed nim coś wolniejszego, a lewy pas zajęty osobówkami. I
    wtedy ten z tyły go dogania.

    > No i ile stracili ? 2 minuty jazdy 90 to jest 3 km. Z predkoscia 140
    > przejechali by to w 1:17,
    > cale 43 sekundy. To on ma tracic 68 sekund zebys ty nie stracil 43 ?
    > :-P

    Pomnóż przez 5 samochodów. Ile sumarycznie osobówki straciły?

    > Tempomat ma ? Czy zakazany ?

    Nie wiem, ciężarowców pytaj. IMO zamiast tempomatu by sie im przydał radar
    trzymający stałą odległośc od poprzedzającego pojazdu.

    --
    ___________ (R)

  • 134. Data: 2011-11-23 20:15:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 18:03:36 +0000, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > Nie wiem, ciężarowców pytaj. IMO zamiast tempomatu by sie im przydał radar
    > trzymający stałą odległośc od poprzedzającego pojazdu.

    Raczej praktyczne ćwiczenia: żona/dziecko/matka czy ktoś, na kim im
    zależy, przywiązany do zderzaka ich ciągnika i utrzymywanie, tak przez
    nich ulubionego, ~dwumetrowego odstępu od poprzednika...

    --
    Bydlę

  • 135. Data: 2011-11-23 21:08:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-23, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Raczej praktyczne ćwiczenia: żona/dziecko/matka czy ktoś, na kim im
    > zależy, przywiązany do zderzaka ich ciągnika i utrzymywanie, tak przez
    > nich ulubionego, ~dwumetrowego odstępu od poprzednika...

    Wydłużyć ciągnik, przenieść silnik za kabinę i obniżyć szoferkę do
    poziomu kierowcy busa. Wystarczy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 136. Data: 2011-11-23 21:52:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:15:01 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Raczej praktyczne ćwiczenia: żona/dziecko/matka czy ktoś, na kim im
    > zależy, przywiązany do zderzaka ich ciągnika i utrzymywanie, tak przez
    > nich ulubionego, ~dwumetrowego odstępu od poprzednika...

    Wiesz, jakoś nei zauważyłem. Trzymają przepisowy zazwyczaj...

    --
    ___________ (R)

  • 137. Data: 2011-11-23 23:40:09
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 20:52:59 +0000, Adam Płaszczyca

    Na gierkówce?
    W życiu...

    --
    Bydlę

  • 138. Data: 2011-11-24 00:04:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 23:40:09 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Na gierkówce?

    A to nie wiem, tędy staram się nei jeździć. Na A4 i innych trasach jest
    spoko.

    --
    ___________ (R)

  • 139. Data: 2011-11-24 10:09:01
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-23 18:18, J.F pisze:

    > PiS pierwszy, chyba ze do tego czasu zostanie partia rzadzaca :-)
    > Tak nie wolno, to jest kradziez - i beda mieli racje.

    Jaka kradzież? FR zostaną, tylko w inne miejsce popłynie kasa. Dla
    zwykłego człowieka to jest zbyt trudne to zrozumienia. Nikt nie będzie
    się tym babrał. Do tego wspomniana otoczka medialna pokazująca jacy są
    strażnicy, nikt ich bronić teraz nie będzie.

    > Zreszta zgodnie z wytycznymi ITD ma zrobic system _automatycznego_
    > karania i urzadzenia z lapanki, kazde w innym typie wcale im nie potrzebne.

    Czy ja wiem, skoro jeden taki FR, potrafi rocznie zarobić parę milionów
    to rachunek jest prosty. Oczywiście tą wartość można powiększyć np.
    rezygnując z drogiej obróbki zdjęcia.

    Tak nawiasem ostatnio było porównanie, gmina Biały Bór zarabiała
    wielokrotność na jednym FR tego co cała Warszawa. Właśnie w warszawie
    jest akcja stawiania FR, gdzie popadnie.

    Więc nie wiem, czy urządzenia z łapanki nie są im potrzebne:) One mają
    robić kasę a nie fajnie wyglądać:)

    > Ale tez do tej pory nie bylo jednego FR na tysiac mieszkancow :-)

    Wiesz jedne gminy były bardziej obrotne inne mniej.

    A.

  • 140. Data: 2011-11-24 13:14:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 23:04:25 +0000, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > A to nie wiem, tędy staram się nei jeździć. Na A4 i innych trasach jest
    > spoko.

    Dobrze wiedzieć, choć z A4 korzystam tylko3-4 razy do roku.
    :)

    --
    Bydlę