  • 1. Data: 2011-11-18 16:21:24
    Temat: gdzie szukać taniego webasto? :)
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Zimno mi się zrobiło, garażu jeszcze nie zrobiłem, szyb skrobać się nie
    chce, tektury kłaść na noc także. Wpadłem więc na genialny pomysł instalacji
    webasto. Nie wygląda to na super skomplikwane urządzenie, elektrycznie i
    mechanicznie poradzę sobie sam w montażu, mam też dostęp do vaga jakby coś
    trzeba było przestawiać. Pacjent to octavia II 2.0TDI. Gdzie szukać taniego
    webasto, myślę że może być używane bo chyba to nie jest coś co się często
    psuje, chętnie z województwa dolnośląskiego/opolskiego lub coś w pobliżu
    tych województw. W grę wchodzi też zakup zza gramanicy - coś pewnego
    wysyłkowego z dowolnego państwa lub odbiór osobisty w szkocji ;)

    Łukasz

  • 2. Data: 2011-11-18 17:01:51
    Temat: Re: gdzie szukać taniego webasto? :)
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 18.11.2011 16:21, Lukasz pisze:
> [...]
    > wchodzi też zakup zza gramanicy - coś pewnego wysyłkowego z dowolnego
    > państwa lub odbiór osobisty w szkocji ;)

    pomysł inny, ale rozwiązuje problem. Zastanów się jaka jest jest różnica
    pomiędzy kosztem pracy webasto a kosztem pracy silnika na biegu jałowym.
    Jeśłi te koszty są podobne to może uruchamiaj auto z pilota? Parę lat
    temu uruchamiałem tak c15stkę i działał ten system rewelacyjnie. NA
    zagrzanie auta trzeba było trochę poczekać, ale raz że silnik był
    ciepły, dwa koszt instalacji minimalny.
    ToMasz

  • 3. Data: 2011-11-18 17:16:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 18 Lis, 16:21, "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    wrote:
    > webasto. Nie wygląda to na super skomplikwane urządzenie, elektrycznie i
    > mechanicznie poradzę sobie sam w montażu

    Mi też się tak wydawało :>

    > webasto, myślę że może być używane bo chyba to nie jest coś co się często
    > psuje, chętnie z województwa dolnośląskiego/opolskiego lub coś w pobliżu

    Kupisz używany piec, a co z rurkami od paliwa i wody, wydechem,
    dolotem, mocowaniem i kupą innych pierdół? Z 2 dni montażu zrobi się
    12 ;)

    Pzdr.
    L.

  • 4. Data: 2011-11-18 18:18:17
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-11-18 17:01, ToMasz pisze:

> [...]
    > temu uruchamiałem tak c15stkę i działał ten system rewelacyjnie. NA
    > zagrzanie auta trzeba było trochę poczekać, ale raz że silnik był

    Pozostaje do rozwiązania jedynie kwestia parkowania na biegu jałowym
    (nie widziałem octavii z automatem) i wywalenia immobilizera.. ;)
    Drobiazgiem pt. pracujący silnik zachęcający postronnych a
    zainteresowanych do przejażdżki nie-swoim bym się już nie przejmował.

  • 5. Data: 2011-11-18 18:31:36
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    > Drobiazgiem pt. pracujący silnik zachęcający postronnych a
    > zainteresowanych do przejażdżki nie-swoim bym się już nie przejmował.
    skrajny przypadek? Ja miałem takiego pilota (instalacje) który
    uruchamiał auto, ale drzwi pozostawiał zamknięte i alarm załączony.
    Kolega pisał o garażu, wiec może ma własne podwórko - bezpieczniejsze
    niż parking pod blokiem.
    ToMasz

  • 6. Data: 2011-11-18 18:52:18
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    zgaduję że podobne będą a jak nie to jeśli wierzyć komputerowi to 0,8l/h mi
    nie straszne
    koszt instalacji faktycznie niewielki

    no te akurat są z DSG, mam manuala ale spokojnie mogę zostawiać 'na luzie'

    no właśnie, jak się za to zabrać bo to wydaje mi się największym problemem

> [...]
    > auto, ale drzwi pozostawiał zamknięte i alarm załączony. Kolega pisał o
    > garażu, wiec może ma własne podwórko - bezpieczniejsze niż parking pod

    no właśnie, pilota podłączę sam więc na pewno tak że alarm będzie załączony
    i drzwi zamknięte
    auto stoi na prywatnym podwórku, teraz też zdarza mi się odpalić auto i
    chodzi z kluczykami w środku, a ja w tym czasie otwieram bramę, pakuję się
    itp...

    Łukasz

  • 7. Data: 2011-11-18 19:04:42
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 18 Lis, 18:52, "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    wrote:
    > auto stoi na prywatnym podwórku, teraz też zdarza mi się odpalić auto i
    > chodzi z kluczykami w środku, a ja w tym czasie otwieram bramę, pakuję się
    > itp...

    To jak masz takie warunki to lepiej

    http://proheatproducts.com

    Odpalanie diesla żeby się zagrzał na mrozie to taki sobie pomysł IMHO.

    Pzdr.
    L.

  • 8. Data: 2011-11-18 19:47:35
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    > To jak masz takie warunki to lepiej
    > http://proheatproducts.com

    zobaczę jutro bo dziś mam tylko gprs dostępny i strony ładują się bardzo
    średnio...

    > Odpalanie diesla żeby się zagrzał na mrozie to taki sobie pomysł IMHO.
    > Pzdr.

    taki sobie, ale bynajmniej przy minimalnie ujemnej temperaturze - tak jak
    jest teraz - o poranku -2st.C. - w zasadzie od razu włączam nawiew na szybę
    na full i ogrzewanie lusterek i szyby tylnej i jakoś to się rozmraża, może
    nie za szybko ale jednak

    Łukasz

  • 9. Data: 2011-11-18 20:20:35
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 18 Nov 2011 18:18:17 +0100, scobowski na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Drobiazgiem pt. pracujący silnik zachęcający postronnych a
    > zainteresowanych do przejażdżki nie-swoim bym się już nie przejmował.

    Ale już o takim drobiazgu, że taka sytuacja jest zabroniona przez PoRD*
    to zapomniałeś, co ?

    *art. 60

    "Trzy rzeczy wyczerpują siły człowieka. Oto one : strach, długie chodzenie,
    lubieżność. Przysłowie z Talmudu"

  • 10. Data: 2011-11-18 20:48:11
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "Lukasz" napisał w wiadomości grup

    > Gdzie szukać taniego webasto

    Jaja sobie robisz?

    http://allegro.pl/ogrzewanie-wentylacja-klimatyzacja
    -ogrzewanie-postojowe-49194

    Jakis czas temu kupilem suche do diesla (na ON) za chyba 350 zl (kompletne),
    zamontowal mi znajomy mechanik za 200 zl a kabelki podlaczylem sam w 30
    minut.

    Generalnie suche w podlaczeniu to pryszcz, trudniej jest z podlaczeniem
    mokrego bo musisz dlubac przy wiatraku nagrzewnicy...

    --
    Picasso