  • 1. Data: 2011-11-18 21:19:53
    Temat: Juz 1 Grudnia...
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Poznan zostanie przylaczony do krwioobiegu.

    http://biznes.onet.pl/1-grudnia-kierowcy-pojada-a2-d
    o-swiecka,18496,4911203,1,news-detal

    Na pochwale zasluguje fakt, ze wybudowano punkt poboru oplat i wjazd przy
    miejscowosci Buk.
    Przynajmniej dla mnie sredni sens mialo jechanie do Komornik aby wjechac na
    autostrade.

    Circa 90 minut krocej aby dostac sie do jednej z najwiekszych metropolii
    europy.
    Uwazam, ze najwyzszy czas aby przeniesc stolice Polski spowrotem do Poznania
    ;)

    --
    Picasso

  • 2. Data: 2011-11-18 21:22:50
    Temat: Re: Juz 1 Grudnia...
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Nov 2011 21:19:53 +0100, "Pa_blo" <i...@M...PYLY>
    wrote:

    >Uwazam, ze najwyzszy czas aby przeniesc stolice Polski spowrotem do Poznania
    >;)

    Ależ bardzo proszę, razem z sejmem, URM i wszystkimi mimisterstwami :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2011-11-18 21:48:20
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:vjfdc7dg0fdtbj5sundtais9c8tlc1o39l@4ax.com...

    > Ależ bardzo proszę, razem z sejmem, URM i wszystkimi mimisterstwami :)

    Dokładnie to samo miałem napisać! Mało tego: gratis dorzucę HGW z jej
    urzędasami oraz 30% zniżki na przejazd dla kolejnej (dowolnej) demonstracji
    związków zawodowych via autobus do nowej polskiej stolicy. Jeżeli
    zdecydujecie się w ciągu 24H to macie niepowtarzalną szansę na dokupienie Tu
    154 za symboliczną złotówkę! Bezpieczeństwo lądowania zapewni kapitan Wrona.

    Pamiętajcie aby w rozmowie telefonicznej z konsultantem koniecznie zapytać o
    pakiet wieloletnich opóźnień w budowie kluczowych inwestycji dodawanych
    darmowo na hasło "metro będzie na euro 2012"

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2011-11-18 21:51:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pa_blo" <i...@M...PYLY> napisał w wiadomości news:

    > Uwazam, ze najwyzszy czas aby przeniesc stolice Polski spowrotem do
    > Poznania

    A po jakiego?

  • 5. Data: 2011-11-18 21:52:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości
> [...]
    > urzędasami oraz 30% zniżki na przejazd dla kolejnej (dowolnej)
    > demonstracji związków zawodowych via autobus do nowej polskiej stolicy.

    Gratis to musiałbyś dorzucić jeszcze tak z 90% dochodów warszawiaków, nie
    biorących się z niczego innego poza faktem bycia stolicą.

  • 6. Data: 2011-11-18 21:59:21
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/18/2011 09:19 PM, Pa_blo wrote:
> [...]
    > europy.
    > Uwazam, ze najwyzszy czas aby przeniesc stolice Polski spowrotem do

    Stolyca jest w Warszawce i niech tam pozostanie.

  • 7. Data: 2011-11-18 22:38:27
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Gratis to musiałbyś dorzucić jeszcze tak z 90% dochodów warszawiaków, nie
    > biorących się z niczego innego poza faktem bycia stolicą.

    ale dlaczego akurat 90% ?:)

    sz.

  • 8. Data: 2011-11-19 07:52:33
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Gratis to musiałbyś dorzucić jeszcze tak z 90% dochodów warszawiaków, nie
    > biorących się z niczego innego poza faktem bycia stolicą.

    Jak byś zobaczył te 90% w relacji do wesołych opłat to mocno byś się
    zdziwił, ale i to bym dorzucił w pakiecie skoro Ci zależy :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2011-11-19 10:27:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Jak byś zobaczył te 90% w relacji do wesołych opłat

    Akurat dane mi było sprawdzać dwa miechy temu warszawskie opłaty, nie były
    jakoś szczególnie powalające w porównaniu z Poznaniem.
    Trochę drożej, ale nie dwa razy tak jak to wygląda z niektórymi pensjami.

    Zdecydowanie gorsza była warszawska nieuczciwość i chytrość.

  • 10. Data: 2011-11-19 10:35:03
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Akurat dane mi było sprawdzać dwa miechy temu warszawskie opłaty, nie były
    > jakoś szczególnie powalające w porównaniu z Poznaniem.
    > Trochę drożej, ale nie dwa razy tak jak to wygląda z niektórymi pensjami.

    Niektórymi jest tutaj bardzo ważne - w PL istnieje przeświadczenie o tym, że
    w wAw się zarabia pińć razy tyle co gdzie indziej a niestety tak nie jest.

    > Zdecydowanie gorsza była warszawska nieuczciwość i chytrość.

    Niestety od lat ciężko powiedzieć czy warszawskie jest warszawkie - morze
    ciemnogrodu, które napłynęło skutecznie utrwala bardzo negatywny wizerunek
    tzw. Warszawy :(

    --
    pozdrawiam
    kml