  • 161. Data: 2011-11-25 15:45:22
    Temat: Re:
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-11-25, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Znaczy za to, że jakiś palant przyblokował mscisz się na innych?
    >
    > Ja naprawdę mocno kibicuję sąsiadom rżnącym wasze baby. Za to, że
    > jakis palant w ciężarówce mnie kiedyś przyblokował.
    >
    > [...]
    Aktualnie rżnę przydrożne dziwki.

    P.S. Uważaj na córkę.

    (No, po długim dumaniu jak udało mi sie uzyc doswiadczenia zawodowego do
    wymyslenia komentarza na twoim poziomie).

    --
    WildS

  • 162. Data: 2011-11-25 18:01:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 04:08:56 +0100 (CET), WildS napisał(a):

    > A po co ma co chwile zdejmowac i dodawac? na paliwo nie zarobi.

    Żeby innym ułatwić życie. Tak samo po co ja mam zdejmować nogę z gazu,
    kiedy ciężarówka przede mną sygnalizuje zamiar wyprzedzenia? Mój czas też
    kosztuje, ale parę sekund mnie nie zbawi.

    --

  • 163. Data: 2011-11-25 18:49:43
    Temat: Re: Re:
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Znaczy za to, że jakiś palant przyblokował mscisz się na innych?
    >
    > Ja naprawdę mocno kibicuję sąsiadom rżnącym wasze baby.

    I to nagminnie.
    Dla nich zostają tylko brudne tirówki po rowach, przynajmniej mentalnie i
    higienicznie do nich pasują.