    From: "made myself" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re:
    Date: Sun, 20 Nov 2011 17:01:23 +0000 (UTC)

    WildS <f...@n...pl> napisał(a):

    > zaoszczedzil. Bo ty go dogoniles zazwyczaj jadac wiecej niz 90km/h a on
    > sie kulał 90. I tu nawet nie chodzi o to czy szybciej dojedzie tylko o
    > zuzycie jak najmniejszej liczby minut na tacho. Jazda 70 na godzine
    > takim oszczednosciom nie sprzyja.

    Najwięcej to zaoszczędził ten, co zepchnął tę Beemkę. Poza tym takie
    zachowanie jest w Polsce nagminne i nie dotyczy wyłącznie kierowców
    samochodów wyposażonych w tacho. Nie wiem jak działa tacho, ale chcesz mi
    powiedzieć, że jak po dajmy na to po 30 minutach jesteśmy na jednych światłach
    do których i ja i on dojechaliśmy w +/- 30 minut (no on był 5 aut z przodu,
    to może dojechał tam w 29m40s), to gdzie ta oszczędność? Poza tym szczerze
    mówiąc to mnie nie interesuje, że się ktoś spieszy i chce zrobić trasę w 3h,
    a nie 3h30m. To nie jest żadne usprawiedliwienie na wyprzedzanie na trzeciego,
    spychanie aut z drogi albo wyprzedzanie w takim stylu, że się idzie na
    czołówkę i wymusza gwałtowne hamowanie na pojeździe jadącym z naprzeciwka.

    --
    Pzdr,
    made_myself