  • Data: 2011-02-25 17:51:33
    Temat: Re:
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Feb 2011 16:58:18 +0100, mocniak wrote:

    >Idąc tym tropem powinno się zakazać każdemu pojazdowi wjeżdżania pod
    >inny jadący pojazd.

    Tylko ze inne nie maja zapisu "pojazd na skrzyzowaniu ma
    pierwszenstwo".

    To sie wszystko sprowadza do tego ze pieszy powinien poczekac na
    chodniku az samochody przestana jechac, przynajmniej na jednym pasie.
    Ale jak juz jest na jezdni to trudno zeby co pas stawal.

    W ktora strone kombinuja z rowerami to nie wiem - ale w kazda bedzie
    zle :-)

    J.