  • 1. Data: 2010-11-06 01:58:20
    Temat: Raz dwa trzy kto pierwszy
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    OK :)
    Tak mnie zaciekawiło, no bo tak, technika ogólnie od kilku lat fajnie i
    pozytywnie wystrzeliła, mamy różne cuda na kiju w telefonie i zarazem
    marketindowców (tfu) co nam ciemnotę wciskają że coś nam potrzebne, a
    tak gdyby naprawdę zmierzyć czas.
    - napisania notatki (500 znaków)
    - napisania spotkania w kalendarzu (od do i z alarmem i z 500 znaków info)
    - wejścia do katalogu na karcie sim i wyświetlenie pliku (pdf, txt, jpg,
    ipp)
    Ok, starczy zadań :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-11-06 12:46:59
    Temat: Re: Raz dwa trzy kto pierwszy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Nov 2010 02:58:20 +0100, Piotr M wrote:
> [...]
    >- wejścia do katalogu na karcie sim i wyświetlenie pliku (pdf, txt, jpg,

    Ale do czego maja te zadania sluzyc ?

    Masz potrzebe spisania notatki ? Siadasz i spisujesz. Mozesz co
    najwyzej porownac z czasem potrzebnym na odpalenie notebooka i
    wpisania, albo czasem podyktowania jej w czasie jazdy samochodem, a
    potem przepisania do komputera. Albo z zapisaniem w notesie i znow
    przepisaniem. I tak zazwyczaj okaze sie ze trzeba sie nad trescia
    zastanowic dluzej niz samo pisanie. Sa ludzie co pisza biegle
    klawiatura numeryczna, dla pozostalych sa "lepsze" telefony.

    Spotkanie ? Prowadzisz intensywne zycie, to sobie zapisujesz.
    Notes nie zapiszczy przypominajaco, nie wysle informacji do
    sekretarki.
    500 znakow info do tego ? A po co ? Chyba ze lista zakupow.

    jpg to faktycznie maly sens - trzeba wiekszego ekraniku, pliki -
    krocej niz odpalenie notebooka.

    J.

  • 3. Data: 2010-11-06 21:49:12
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    J.F. pisze:

    > Ale do czego maja te zadania sluzyc ?

    do określenia stopnia wykorzystania funkcji urządzenia które kupiłeś.
    Moze nie precyzyjne to określam. Masz funkcje i powiedz jak sprawnie zn
    niej korzystasz.

    > Spotkanie ? Prowadzisz intensywne zycie, to sobie zapisujesz.
    na i780 "new appointment" mam "podpięty" do długiego wciśniecia
    klawisza, wiec np termin do lekarza wpisuje szybciej niż pani w okienku.

> [...]
    > 500 znakow info do tego ? A po co ? Chyba ze lista zakupow.
    >
    > jpg to faktycznie maly sens - trzeba wiekszego ekraniku, pliki -
    Często fotografuje plan, rozkład, ogłoszenie, nr telefonu - z kartki A4.
    wyświetlam Xnview, też podpięty pod literkę O.
    najszybciej napiszesz cokolwiek na urządzeniu z klawiaturą. Urządzeniu w
    wysokim stopniu, samodzielnie, skonfigurowanym do potrzeb. kiedyś
    zadałem pytanie jak koledzy wykorzystuja swoje telefono -Palmtopy. z
    odpowiedzi mozna było wywnioskować ze te urządzenia to w 93%
    niepotrzebna zabawka.

    ToMasz

  • 4. Data: 2010-11-16 09:06:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Spotkanie ? Prowadzisz intensywne zycie, to sobie zapisujesz.
    > Notes nie zapiszczy przypominajaco, nie wysle informacji do
    > sekretarki.
    > 500 znakow info do tego ? A po co ? Chyba ze lista zakupow.

    Kiedyś ludzie spisywali na kartce a teraz ... można komunikatorem składać
    zamówienia