  • 1. Data: 2010-11-04 18:52:06
    Temat: Re: Na co wymienić Nokię E51 [Plus]?
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ib10rb$2eb$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Mogę zmienić taryfę i przy okazji nowy telefon w Plusie. W tej chwili mam
    > Nokię E51 i abonament za 55 zł + dodatkowo dokupione minuty, swojaki i
    > internet co w sumie daje 85 zł. Myślałem o zwiększeniu abonamentu i
    > wymianie telefonu na coś lepszego, ale na co? Podoba mi się Nokia E52, ale
    > podobno są z nią problemy, wieszanie się itd. A co ewentualnie innego z
    > ich oferty moglibyście polecić? Prawdę mówiąc to ich strona z telefonami
    > otwiera się u mnie tragicznie długo... :-(

    Jesli pasuje Ci marka oraz obsluga symbiana, pomysl powaznie o E72.
    Nie zawiedziesz sie.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 2. Data: 2010-11-05 13:29:16
    Temat: Na co wymienić Nokię E51 [Plus]?
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Witam,
[...]
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 3. Data: 2010-11-05 17:30:06
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

> [...]
    > internet co w sumie daje 85 zł. Myślałem o zwiększeniu abonamentu i
    > wymianie telefonu na coś lepszego, ale na co? Podoba mi się Nokia E52,

    Może Nokia C6, chociaż drogo to może w dostępniejszej ofercie na trzy lata?
    W Plusie wychodzi taniej.

  • 4. Data: 2010-11-05 19:44:54
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 4 lis 2010 19:52, VomitroN pisze:

    > Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Jesli pasuje Ci marka oraz obsluga symbiana, pomysl powaznie o E72.
    > Nie zawiedziesz sie.

    W sumie fajny fon, gdyby nie ta qwerty ;P
    To zabrzmiało trollowo, ale np w moim przypadku raczej prawdziwie, bo np
    dotykowce u mnie się nie sprawdzają, nie wiem jak qwerty ale
    przypuszczam że też nie, np ja jestem niereformowalny, chyba jestem
    skazany na standardowe klawisze...

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-11-06 15:00:15
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > dotykowce u mnie się nie sprawdzają, nie wiem jak qwerty ale przypuszczam
    > że też nie, np ja jestem niereformowalny, chyba jestem skazany na

    A ja nie wyobrażam sobie wysłania SMS na standardowej klawiaturze

  • 6. Data: 2010-11-07 10:43:55
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 6 Lis, 16:00, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:
    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w
    wiadomościnews:ib1n55$sk4$1@mx1.internetia.pl...

    > A ja nie wyobrażam sobie wysłania SMS na standardowej klawiaturze

    A ja sobie wyobrazam. Jednak na "pelnej" klawiaturze wygodniej.
    Sa jeszcze slowniki do wspomagania ale ten z e52 jest znacznie gorszy
    od e51.
    Nie da sie uzywac bo nie ma polowy podstawowych slow.

  • 7. Data: 2010-11-07 13:34:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Nov 2010 02:43:55 -0800 (PST), slaweks wrote:
> [...]
    >od e51.
    >Nie da sie uzywac bo nie ma polowy podstawowych slow.

    A nie ma mozliwosci dodawania ? Moze po pewnym czasie dostosuje sie do
    wlasciciela.

    Mowiac szczerze to mam mieszane uczucia co do T9 - czy bardziej pomaga
    czy przeszkadza :-)

    J.