  • 1. Data: 2010-11-05 18:11:32
    Temat: HTC Desire HD, czy Samsung I9000 Galaxy S
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    mam zamiar w niedługim czasie zakupić nowy telefon z Androidem i ty mam
    dylemat - HTC Desire HD, czy Samsung Galaxy S.
    Do tej pory używałem różne androidowe modele HTC i prawie zdecydowałem się
    kupić Desire HD, ale nie ukrywam, że "kusi mnie" doskonały S-Amoledowy ekran
    Samsunga w przeciwieństwie do ponoć przeciętnego ekranu S-LCD HTC Desire HD.
    Z kolei HTC Desire HD ma lepsze parametry i chyba bardziej dopracowany
    software, ale wymiary trochę duże (jak to to nosić???).
    Gdzie te czasy, kiedy raz na pół roku pojawiała się jakaś nowa Nokia i
    człowiek z wypiekami czekał na jej premierę ;).
    Może macie już jakieś doświadczenie z tymi modelami, chć wiem, że HTC Desire
    HD to świeżynka. Będę wdzięczny za wszelkie rady i sugestie ;)

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 2. Data: 2010-11-05 19:43:14
    Temat: Re: HTC Desire HD, czy Samsung I9000 Galaxy S
    Od: "Tomi" <t...@t...pl>

    > Pozdrawiam,
    > Jarek

    Też się nad tym zastanawiam, ale jak ktoś to mądrze napisał na jednym forum
    "desire HD to nie krok do przodu a raczej krok w bok" bardzo podobne
    sprzęty. Mój wybór kieruje się bardziej w stronę Samsunga - ciekawy ekran i
    lepsiejsza bateria...

  • 3. Data: 2010-11-05 20:25:15
    Od: "s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid>

    Jarek wrote:
> [...]
    > Może macie już jakieś doświadczenie z tymi modelami, chć wiem, że HTC
    > Desire HD to świeżynka. Będę wdzięczny za wszelkie rady i sugestie ;)

    Też się zastanawiam, na razie wiecej na + ma SGS.

    Polecam pod rozwagę:
    <http://forum.android.com.pl/f16/htc-desire-hd-vs-sa
    msung-galaxy-s-27984/index5.html>
    http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s-revie
    w-478p9.php
    http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phone
    s/samsung-galaxy-s-689293/review
    http://komorkomania.pl/2010/08/07/samsung-galaxy-s-i
    9000-test-cz-1

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2010-11-06 07:16:57
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    > Też się zastanawiam, na razie wiecej na + ma SGS.

> [...]

    Też zaczynam się coraz poważnie zastanawiać się nad przejściem na Samsunga,
    ale do tej pory używam HTC Desire i soft UI na tym telefonie to miodzio. Co
    do UI Samsunga SGS, to czytałem w necie dość mieszane odczucia użytkowników.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 5. Data: 2010-11-07 14:35:04
    Od: "s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid>

    Jarek wrote:
> [...]
    > Samsunga, ale do tej pory używam HTC Desire i soft UI na tym
    > telefonie to miodzio. Co do UI Samsunga SGS, to czytałem w necie dość

    Ja się zastanawiam na ile należy przejmować się softem, skoro teraz
    aktualizacje pojawiają się w miarę często. Weszło FroYo i pewnei
    większość opini juz nieaktualna.

    Będe googlał jak to z update'ami od Samsunga jak często i jak im to
    wychodzi.. Może też udam mi się dorwać jakiegoś SGS do "pomacania".

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2010-11-08 11:52:15
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Właśnie wczoraj miałem okazję kilka godzin "pobawić się" nowiutkim
    Samsungiem Galaxy S. Jedno co muszę stwierdzić, to bajeczny ekran S-Amoled.
    Niestety po zainstalowaniu kilkunastu programów miałem wrażenie spowolnienia
    niektórych reakcji telefonu. Również po kilkugodzinnej pracy z SGS zaczęły
    mnie irytować trochę sztuczne, cukierkowe odtwarzane kolory oraz moim
    zdaniem mało intuicyjne UI.
    Ta kilkugodzinna możliwość pobieżnego sprawdzenia SGS przekonała mnie, co do
    wyboru i będzie to HTC Desire HD, który ma moim zdaniem dużo wygodniejsze i
    bardziej intuicyjne Sens UI i czas jego reakcji mimo wielu zainstalowanych
    programów jest bardzo krótki.
    Nie ukrywam, że być może moja opinia jest spowodowana tym, że do tej pory
    byłem użytkownikiem HTC i łatwiej jest mi poruszać się po menu HTC niż
    Samsunga, ale tak czy inaczej Samsung przsy HTC wypada trochę zabawkowo.

    Pozdrawiam,
    Jarek