    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Raz dwa trzy kto pierwszy
    Date: Sat, 06 Nov 2010 13:46:59 +0100

    On Sat, 06 Nov 2010 02:58:20 +0100, Piotr M wrote:
    >Tak mnie zaciekawiło, no bo tak, technika ogólnie od kilku lat fajnie i
    >pozytywnie wystrzeliła, mamy różne cuda na kiju w telefonie i zarazem
    >marketindowców (tfu) co nam ciemnotę wciskają że coś nam potrzebne, a
    >tak gdyby naprawdę zmierzyć czas.
    >- napisania notatki (500 znaków)
    >- napisania spotkania w kalendarzu (od do i z alarmem i z 500 znaków info)
    >- wejścia do katalogu na karcie sim i wyświetlenie pliku (pdf, txt, jpg,

    Ale do czego maja te zadania sluzyc ?

    Masz potrzebe spisania notatki ? Siadasz i spisujesz. Mozesz co
    najwyzej porownac z czasem potrzebnym na odpalenie notebooka i
    wpisania, albo czasem podyktowania jej w czasie jazdy samochodem, a
    potem przepisania do komputera. Albo z zapisaniem w notesie i znow
    przepisaniem. I tak zazwyczaj okaze sie ze trzeba sie nad trescia
    zastanowic dluzej niz samo pisanie. Sa ludzie co pisza biegle
    klawiatura numeryczna, dla pozostalych sa "lepsze" telefony.

    Spotkanie ? Prowadzisz intensywne zycie, to sobie zapisujesz.
    Notes nie zapiszczy przypominajaco, nie wysle informacji do
    sekretarki.
    500 znakow info do tego ? A po co ? Chyba ze lista zakupow.

    jpg to faktycznie maly sens - trzeba wiekszego ekraniku, pliki -
    krocej niz odpalenie notebooka.

    J.