  • 1. Data: 2009-06-16 22:00:00
    Temat: [Raynox dcr-250] Pozyczyc/pomacac w sklepie w DC
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Witam,
    rzadko tu jestem ale zdarza mi sie czytac.
    Zastanawiam sie nad konwertem do makro do okreslonego typu zdjec (male
    przedmioty uzytkowe) i od dawna przymierzam sie do Raynox'a.
    Problem w tym, ze moze sie okazac, ze polamatorski aparat (R1) nie poradzi
    sobie z tym zadaniem a konwerter wyladuje w szufladzie.
    Czy jest jakas instytucja, osoba prywatna lub sklep gdzie moglbym polizac
    przez jedno popoludnie takiego Raynoxa?

    --
    Dman-666
    6A13 do profanacji LPG, Stolec

  • 2. Data: 2009-06-17 17:13:12
    Temat: Re: [Raynox dcr-250] Pozyczyc/pomacac w sklepie w DC
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Dman-666" napisał
    > Czy jest jakas instytucja, osoba prywatna lub sklep gdzie moglbym polizac
    > przez jedno popoludnie takiego Raynoxa?
    ja mam to cudo. jak obiecasz być grzeczny to mogę pożyczyć na 1 dzień. jakby
    coś pisz na akara na serwerze o2 kropa pl

    --
    tomek

  • 3. Data: 2009-06-18 10:32:21
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:h1b87j$9u7$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten akara0 . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
    uszy:

    > ja mam to cudo. jak obiecasz być grzeczny to mogę pożyczyć na 1 dzień.
    > jakby coś pisz na akara na serwerze o2 kropa pl

    Obiecuje! ;)
    Super, juz stukam do kolegi.

    --
    Dman-666