    From: k...@g...com
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ray Kurzweil, Singularity is near
    Date: Thu, 5 Jul 2012 05:26:17 -0700 (PDT)

    jak o filozofii to tez cos mam :-)

    dawno temu za komuny ogladalem pana klepsa i tzw wielki elektronik przemawial jakos
    tak :

    "Uwaga! Włączam zapis Waszej pamięci na 24 sekundy. Podaję program zapisu.

    Wszystko, co ludzkie psuje się i jest niedoskonałe. Myślenie męczy. Wyobraźnia jest
    wrogiem precyzyjnego działania. Jestem wolny, ponieważ za mnie myśli inny mózg. Będę
    się starał, zawsze prawidłowo, reagować na impulsy i sam wykasuję z pamięci:
    współczucie, miłość, gniew.

    Zapis programu zatwierdzam.

    Witam wszystkich zwycięzców na platformie dowodzenia Wyspy Wynalazców, która od dziś
    staje się stolicą naszego Imperium."