  • 11. Data: 2010-07-17 22:38:10
    Temat: Re: Raport automatyczny cze-10 :-)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik WAM napisał:
    > On Mon, 12 Jul 2010 08:39:01 +0200, Przemysław Kowalik

    > zapakowany w szary papier :)

    orzeszty, "r" mi zjadło :-). Swoją drogą, kto teraz pakuje w szary
    papier i może jeszcze sznurkiem okręca :-).

    Przemek

  • 12. Data: 2010-07-18 00:00:36
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    > wiadomości news:i1rrvf$dqp$1@inews.gazeta.pl...

    > No, cholera ich wie, u Ciebie nie pasi, u mnie w ogóle na liście nie ma
    > (a działa dziad jeden), totolotek do-w-cipny, jak pragnę zadzwonić...

    Ten automat na moich zdjęciach jest na liście z wyszukiwarki dla
    Świdnika - sam oceń czy jest dla niepełnosprawnych czy nie :-).

    8 pozycji są to automaty w lokalizacji Świdnik, Lotników Polskich 18
    czyli szpital - te chyba z definicji są dla niepełnosprawnych ;-).

    Przemek

  • 13. Data: 2010-07-18 00:58:55
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:i1tg7d$k1k$1@inews.gazeta.pl...
    > 8 pozycji są to automaty w lokalizacji Świdnik, Lotników Polskich 18
    > czyli szpital - te chyba z definicji są dla niepełnosprawnych ;-).

    Po tym, jak w innym (ale) szpitalu, w Olsztynie bodajże, gdy facet
    _na_terenie_szpitala_ dostał zawału (wszyscy wiemy, że tu się nawet nie
    minuty, a sekundy liczą), to wzywano karetkę pogotowia (jakieś
    popierdolone przepisy podobno), co się przełożyło na zejście nieżywe, to
    mnie nic (czytaj: żadna bzdura) już w tym temacie nie zdziwi, mimo, że
    to nie do końca to, o czym mówimy... Czyli np. że wszystkie były by
    "wysokopodłogowe"...

    --
    ((*))
    ((+))

  • 14. Data: 2010-08-05 08:42:10
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Czy dla niepełnosprawnych to są te nisko zawieszone? Bo jeśli chodzi o
    > te w mojej okolicy, to mi ostro nie pasi :-)

    A co powiecie na budkę dostosowaną nie tylko dla inwalidów, ale także
    dla zmęczonych? ;)

    http://telefix.terramail.pl/jableczna-monastyr.jpg

    --
    Grzexs