  • 21. Data: 2010-12-27 19:45:45
    Temat: Re: Rama obudowy?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-12-27 20:30, Ghost pisze:
    > Dzieki wszystkim za odzew - najpierw skocze do starego mieszkania, mam
    > tam ze dwie obudowy w piwnicy i przyjrze sie co i jak.
    > Najatrakcyjniej wyglada chyba jednak propozycja poskrecania calosci z
    > profili - mozna uzyskac prawie dowolny efekt.
    Dokładnie - a jak masz jakieś stare obudowy to weź wytnij sobie z nich
    "blachę pod płytę" z tylną ścianką
    http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/2012.jpg by uzyskać luźny podkład w
    stylu |_____ pod płytę (z mocowaniem dla śledzi kart, tylnej blaszki z
    gniazdkami płyty, bo to się najbardziej paskudnie wymiaruje) a resztę
    klatki zrób z profili do tego przykręconych/przynitowanych.

    Ja potrzebowałem płytkiej obudowy, więc robiłem na profilach od zera i
    właśnie chyba najwięcej walczyłem z zrobieniem paska z otworkami na
    przykręcanie śledzi, tak by posadowiona karta siadała idealnie (nie
    przekrzywiona na boki ani nierównomiernie wciśnięta przód-tył) w złączu
    pci i śledz się przykręcał tam gdzie ma być..

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 22. Data: 2010-12-27 20:04:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem jak daleko sięgasz pamięcią, ale wczesne obudowy "tower" -
    > czyli te stojące, miały jedną blachę okrywającą bok, górę i drugi bok.
    > czy taka obudowa bez blachy by pasowała? mam jeszcze taką - bo ma
    > zasuwaną przednią część - nie widać napędów, dziecko nie pcha
    > paluszków....

    Siegam pamiecia do komputerow XT/AT ;-) Mysle, ze najpierw zapoznam sie z
    tym co w piwnicy, ale dzieki.

  • 23. Data: 2010-12-28 08:27:26
    Od: MJ <j...@o...pl>

    W dniu 2010-12-27 19:24, Hades pisze:

    > Nie sadze aby byl jakikolwiek problem ze zlomowaniem a i potrzeba
    > takiego dzialania. Z serwisu w jakim czasami bywam obudowa pozbawiona
    > elementow plastikowych wystwiona obok smietnika znika w czasie mniejszym
    > niz 1 godzina. Czasem to znikanie jest nawet tak szybkie ze jak wyniose
    > 2 sztuki a potem zajmie mi chwile kiedy demontuje nastepne, to jak niose
    > je do smietnika to tych poprzednich juz nie ma. Oczywiscie wiem ze nie
    > zawsze i wszedzie tak sie dzieje, ale ogolnie ze zlomem nie ma problemu.
    > AM

    Jeżeli z za złomowanie uznać wystawienie gratów pod śmietnikiem (ztcw
    jest niezgodne z prawem) to ok. Ja mówię o sytuacji w złomowanie odbywa
    się przez jakąś firmę utylizacyjną i trzeba za to zapłacić (czasami
    całkiem nie małą kasę) to wtedy serwisy potrafią trzymać długo różnego
    rodzaju dobrodziejstwa.

  • 24. Data: 2010-12-28 10:40:24
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "MJ"

    [ciach]

> [...]
    > kasę) to wtedy serwisy potrafią trzymać długo różnego rodzaju dobrodziejstwa.

    Ciekawa rzecz. Wystawienie w miejscu do tego przewidzianym sprzetu
    (a wlasciwie samej jego konstrukcji) pozbawionego elektroniki jest wedlug
    ciebie niezgodne z prawem?
    AM

  • 25. Data: 2010-12-29 23:15:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010, Hades wrote:

    > [ciach]

    [...]
    > Ciekawa rzecz. Wystawienie w miejscu do tego przewidzianym sprzetu
    > (a wlasciwie samej jego konstrukcji) pozbawionego elektroniki jest wedlug
    > ciebie niezgodne z prawem?

    Nie chce mi się kopać po przepisach, ale nie wykluczałbym że niezgodne
    z prawem jest prowadzenie "działalności utylizacyjnej" bez stosownych
    formalności - znaczy tego co zrobisz *przed* wystawieniem "legalnych"
    części na śmietnik :)

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2010-12-30 09:14:03
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

> [...]

    > z prawem jest prowadzenie "działalności utylizacyjnej" bez stosownych
    > formalności - znaczy tego co zrobisz *przed* wystawieniem "legalnych"

    No nie tak. Owszem na dzialalnosc utylizyacyjna czyli dzialania pod
    tytulem: "Skupuje stary sprzet elekriniczny, komputery AGD" zezwolenie
    jest potrzebne. Nie jest jednak potrzebne na to abym rozkrecil swoj
    komputer, odzdzielil komponenty na poszczegolne grupy i wyrzucil je
    (zagospodarowal) zgodnie z przepisami.
    AM