  • 11. Data: 2010-12-27 11:10:01
    Temat: Re: Rama obudowy?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1mrgh61a46915rkf0h7vqiqhgf6d67a6pr@4ax.com...
    > On Sun, 26 Dec 2010 21:49:24 +0100, "Ghost" <g...@e...pl>
    > wrote:
    >
    > A nie starczy położyć to wszystko luzem? Jak nie będzie to ruszane to
    > i karty mogą być tylko umocowane w slotach.

    Nie po inzyniersku taka prowizorka.

  • 12. Data: 2010-12-27 11:22:09
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 27 Dec 2010 12:10:01 +0100, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Nie po inzyniersku taka prowizorka.
    Polimeryzowałbym - działający komputer w szufladzie widziałem ;) Ale
    skoro tak, to idź do sklepu i weź najtańszą obudowę z której odkręcisz
    ścianki - powinno to się udać w prawie każdej.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 13. Data: 2010-12-27 14:15:36
    Od: MJ <j...@o...pl>

    W dniu 2010-12-26 21:49, Ghost pisze:
    > Witam,
    >
    > Poszukuje czegos w rodzaju samej ramy nosnej obudowy do PCta,
    > ewentualnie obudowy, z ktorej mozna zdjac wszystkie oslony - zna ktos
    > cos takiego?
    >
    > TIA
    >
    > Ghost

    Proponuje po pytać w jakimkolwiek serwisie, bo chyba prawie każdy serwis
    ma wybrakowane w jakiś sposób kadłubki (bez ścianek, z uszkodzonym
    frontem itp.) Może nawet oddadzą za free bo nie będą tego musieli
    złomować potem.

  • 14. Data: 2010-12-27 14:22:09
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

> [...]
    >
    > Poszukuje czegos w rodzaju samej ramy nosnej obudowy do PCta,
    > ewentualnie obudowy, z ktorej mozna zdjac wszystkie oslony - zna ktos

    Polecam obudowy typu chieftec, mam CA-01B-B-SL. W chwili obecnej
    odkręcone boki, odkręcona góra. Można napewno odkręcić przód, jak coś
    jeszcze potrzebujesz odkręcać, to napisz, sprawdzę.
    http://www.chieftec.pl/index.php?strona=artykuly&kat
    egoria=Seria%20Mesh&art=22

  • 15. Data: 2010-12-27 18:17:41
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "aL" Witam,

    > Poszukuje czegos w rodzaju samej ramy nosnej obudowy do PCta, ewentualnie
    > obudowy, z ktorej mozna zdjac wszystkie oslony - zna ktos cos takiego?

    Antec Lanboy. Tak wygląda, po zdjęciu wszystkich paneli:
    http://benchmarkreviews.com/index.php?option=com_con
    tent&task=view&id=652&Itemid=61&limit=1&limitstart=3
    aL

    ====================

    No nie! Rewelacja ! ! ! Nie zaglebialem sie w kwestie kosztow takiej
    obudowy, ale czy dobrze mi sie zdaje ze proponujesz komus aby kupil
    obudowe za 400(?) zlotych i wykorzystal do swoich celow sama rame?
    AM

  • 16. Data: 2010-12-27 18:24:08
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]

    > wybrakowane w jakiś sposób kadłubki (bez ścianek, z uszkodzonym frontem itp.)
    > Może nawet oddadzą za free bo nie będą tego musieli złomować potem.

    Nie sadze aby byl jakikolwiek problem ze zlomowaniem a i potrzeba
    takiego dzialania. Z serwisu w jakim czasami bywam obudowa pozbawiona
    elementow plastikowych wystwiona obok smietnika znika w czasie mniejszym
    niz 1 godzina. Czasem to znikanie jest nawet tak szybkie ze jak wyniose
    2 sztuki a potem zajmie mi chwile kiedy demontuje nastepne, to jak niose
    je do smietnika to tych poprzednich juz nie ma. Oczywiscie wiem ze nie
    zawsze i wszedzie tak sie dzieje, ale ogolnie ze zlomem nie ma problemu.
    AM

  • 17. Data: 2010-12-27 18:25:56
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]
    >Poszukuje czegos w rodzaju samej ramy nosnej obudowy do PCta, ewentualnie
    >obudowy, z ktorej mozna zdjac wszystkie oslony - zna ktos cos takiego?

    Jesli Warszawa to mozna by sobie cos wybrac na gieldzie komputerowej.
    Prosze o informacje jesli przypadkiem tak.
    AM

  • 18. Data: 2010-12-27 18:52:18
    Od: aL <b...@w...pl>

    Hades pisze:

> [...]
    > obudowy, ale czy dobrze mi sie zdaje ze proponujesz komus aby kupil
    > obudowe za 400(?) zlotych i wykorzystal do swoich celow sama rame?

    Nie polecam, podaję jako przykład, który spełnia założenia podane w
    pytaniu. Skoro pytający chce kupić gotowca, bo może nie chce bawić się
    wycinarką i kadłubkiem używanej/najtańszej obudowy, to może stać go
    na wydanie tych paru stówek. Każdy inaczej wycenia swój czas.
    aL

  • 19. Data: 2010-12-27 19:30:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli Warszawa to mozna by sobie cos wybrac na gieldzie komputerowej.
    > Prosze o informacje jesli przypadkiem tak.

    Nie, nie Warszawa.

    Dzieki wszystkim za odzew - najpierw skocze do starego mieszkania, mam tam
    ze dwie obudowy w piwnicy i przyjrze sie co i jak.

    Najatrakcyjniej wyglada chyba jednak propozycja poskrecania calosci z
    profili - mozna uzyskac prawie dowolny efekt.

  • 20. Data: 2010-12-27 19:45:35
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Ghost pisze:

> [...]
    >
    > Najatrakcyjniej wyglada chyba jednak propozycja poskrecania calosci z
    > profili - mozna uzyskac prawie dowolny efekt.

    nie wiem jak daleko sięgasz pamięcią, ale wczesne obudowy "tower" -
    czyli te stojące, miały jedną blachę okrywającą bok, górę i drugi bok.
    czy taka obudowa bez blachy by pasowała? mam jeszcze taką - bo ma
    zasuwaną przednią część - nie widać napędów, dziecko nie pcha paluszków....

    ToMasz