  • 11. Data: 2012-03-24 21:13:23
    Temat: Re: Radom już od 28. marca
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-03-24 21:05, WIADRO pisze:
    > "30. Osoba korzystająca z toru zobowiązuje się do nie wszczynania, w stosunku do
    właściciela toru, żadnych roszczeń cywilno - prawnych z tytułu poniesionych strat
    materialnych i uszczerbków na zdrowiu lub życiu."
    > dość ciekawy punkt korzystania z toru..

    Dupochron :) W sumie może powinienem kiedyś ten regulamin przejrzeć ...

    > w praktyce jak wygląda wpuszczanie na tor z oponami przy granicy bieżnikowego
    żywota?

    W praktyce to nikt tego nie sprawdza. Jest facio ze stolikiem, kasuje,
    daje opaskę na nadgarstek i jedziesz. Podpisuję się jeszcze umowę gdzie
    wpisujesz swoje i motocykla dane.

    > ile trwa załatwianie papierologii przed wlotem na winkle?

    Krótko raczej, choć ja bywałem z rana kiedy było niewiele osób.

    > jeśli się chce pośmigać dajmy na to 2 h w piątek między godzinami 16.00-17.00-18.00
    to ile trzeba zapłacić? jakie są limity itp.

    Jakie limity? Zadzwoń do Automobilklubu i dopytaj. Jeśli chodzi o
    niestandardowe wydechy to nie słyszałem by ktokolwiek miał z tym tam
    problem. Może po części dlatego, że wokół brak bloków mieszkalnych
    (jeszcze) :)

    > czy jak ktoś ma torby na bak itp pierdoły rozumiem że trzeba to ściągnąć - jest
    gdzie to pochować w ramach ceny?

    Już nie przesadzaj z tymi ramami. Cena jest naprawdę atrakcyjna i nie ma
    sensu doszukiwać się w niej jakiś luksusów. Ludzie po prostu zostawiali
    swój bałagan w okolicach trybun. Nazwijmy to "padokiem" ;)

    > jak wygląda sprawa z prysznicem i innymi socjalnymi dorobkami cywilizacji?

    Pryszniców chyba niet, są za to szalety rodem z PRL-u, ale nikt nie
    narzekał. Ktoś tu napisał, że g... mamy to i z g... się cieszymy :)
    No coś w tym jest, ja już nie mogę się pierwszego kółeczka w Radomiu
    doczekać :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 12. Data: 2012-03-24 23:02:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/24/2012 09:05 PM, WIADRO wrote:

    > jak wygląda sprawa z prysznicem i innymi socjalnymi dorobkami cywilizacji?

    Że co? A może jeszcze frytki do tego? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-03-25 09:11:22
    Od: WIADRO <w...@g...com>

> [...]
    > sensu doszukiwać się w niej jakiś luksusów. Ludzie po prostu zostawiali
    > swój bałagan w okolicach trybun. Nazwijmy to "padokiem" ;)

    kwestia prosta jak pompowanie kół azotem.
    Mam mniej więcej Radom w połowie drogi do domu i w piątki bym rozgrzał opony na
    rantach no i rodzi się kwestia bezpiecznego pozostawienia majdanów, a później warto
    by było mieć możliwość choć przesuszenia się bo później jechać mokry kolejne 170 km w
    temp około +4 st nie należy do najzdrowszych pomysłów.

    można rezerwować wjazd na daną godzinę? ile max może być misiów na torze?

  • 14. Data: 2012-03-25 10:40:15
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-03-25 09:11, WIADRO pisze:
    > kwestia prosta jak pompowanie kół azotem.

    I tak samo potrzebna? :)

> [...]
    by było mieć możliwość choć przesuszenia się bo później jechać mokry kolejne 170 km w
    temp około +4 st nie należy do najzdrowszych pomysłów.

    Ktoś by powiedział, że w ogóle w marcu jeżdżenie nie należy do
    najzdrowszych pomysłów, ale przeziębić się i latem można.
    Może z czasem zrobią i zaplecze z prawdziwego zdarzenia - póki co: ni ma.

    > można rezerwować wjazd na daną godzinę? ile max może być misiów na torze?

    To nie hotel, jak się wrota z rana otworzą to już każdy kto zapłaci może
    se wjeżdżać (i wyjeżdżać, bo to też ważne) dowolnie. Ja nie byłem
    świadkiem by ktoś pilnował liczby motocykli jeżdżących w sesji.
    Jak sobie przypominam to było tego 10-12 sztuk jednocześnie na torze,
    ale łatwo trafić dziurę kiedy jeździ mniej maszyn, bo ile bez przerwy
    można w kółko latać? :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach