  • 1. Data: 2012-03-19 13:16:25
    Temat: Ile kosztuje taki tuning ?
    Od: jeziorolabedzi <filipfilippo@_NOSPAM_vp.pl>

    Dziendobry chciałbym sie dowiedziec ile kosztuje taki tuning tylniego koła
    jaki jest w filmiku ?
    http://www.youtube.com/watch?v=a4P2AZny17A&feature=r
    elated

  • 2. Data: 2012-03-19 13:20:05
    Temat: Re: Ile kosztuje taki tuning ?
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "jeziorolabedzi" <filipfilippo@_NOSPAM_vp.pl> napisał w
    wiadomości news:99ea2e53a57e7719c26cf3c334184d51$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Dziendobry chciałbym sie dowiedziec ile kosztuje taki tuning tylniego koła
    > jaki jest w filmiku ?
    > http://www.youtube.com/watch?v=a4P2AZny17A&feature=r
    elated

    27523,47pln netto
    pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2012-03-19 20:09:58
    Od: lancellot <l...@w...pl>

    > Dziendobry chciałbym sie dowiedziec ile kosztuje taki tuning tylniego
    > koła jaki jest w filmiku ?

    Poczytaj najpierw co to jest masa nieresorowana.

  • 4. Data: 2012-03-19 20:29:11
    Od: romek <r...@i...pl>

    On 19 Mar, 14:16, jeziorolabedzi <filipfilippo@_NOSPAM_vp.pl> wrote:
    > Dziendobry chciałbym sie dowiedziec ile kosztuje taki tuning tylniego koła
> [...]

    Tak zjebać R1, bezcenne:)
    Pozdrawiam
    Romek R1/05

  • 5. Data: 2012-03-19 20:34:52
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-19 21:29, romek pisze:
    > Tak zjebać R1, bezcenne:)

    Za resztę - tj. sandały & białe skarpetki - zapłacisz kartą MasterCard. :)

    --
    wO.ôhoo!
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 6. Data: 2012-03-22 07:55:06
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    jeziorolabedzi <filipfilippo@_nospam_vp.pl> wrote:

    > Dziendobry chciałbym sie dowiedziec ile kosztuje taki tuning tylniego koła
    > jaki jest w filmiku ?

    Chciałbym zobaczyć jak (i czy) to skręca ;]

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 7. Data: 2012-03-22 07:55:53
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    jeziorolabedzi <filipfilippo@_nospam_vp.pl> wrote:

    > Dziendobry chciałbym sie dowiedziec ile kosztuje taki tuning tylniego koła
    > jaki jest w filmiku ?

    Chciałbym zobaczyć jak (i czy) to skręca ;]

    Przynajmniej stopka niepotrzebna.

  • 8. Data: 2012-03-23 22:31:20
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-22 07:55, Adam Wysocki pisze:

    > Chciałbym zobaczyć jak (i czy) to skręca ;]
    >
    > Przynajmniej stopka niepotrzebna.

    Miszczowie prostej nie skręcają.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2012-03-24 20:02:02
    Od: amos <g...@g...com>

    On 19 Mar, 14:16, jeziorolabedzi <filipfilippo@_NOSPAM_vp.pl> wrote:
    > Dziendobry chciałbym sie dowiedziec ile kosztuje taki tuning tylniego koła

    Dobry wieczor,
    a ja bym chcial wiedziec, ile taka opona kosztuje?

    --
    amos