    From: duddits <p...@R...tv>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Radom już od 28. marca
    Date: Sat, 24 Mar 2012 21:13:23 +0100

    W dniu 2012-03-24 21:05, WIADRO pisze:
    > "30. Osoba korzystająca z toru zobowiązuje się do nie wszczynania, w stosunku do
    właściciela toru, żadnych roszczeń cywilno - prawnych z tytułu poniesionych strat
    materialnych i uszczerbków na zdrowiu lub życiu."
    > dość ciekawy punkt korzystania z toru..

    Dupochron :) W sumie może powinienem kiedyś ten regulamin przejrzeć ...

    > w praktyce jak wygląda wpuszczanie na tor z oponami przy granicy bieżnikowego
    żywota?

    W praktyce to nikt tego nie sprawdza. Jest facio ze stolikiem, kasuje,
    daje opaskę na nadgarstek i jedziesz. Podpisuję się jeszcze umowę gdzie
    wpisujesz swoje i motocykla dane.

    > ile trwa załatwianie papierologii przed wlotem na winkle?

    Krótko raczej, choć ja bywałem z rana kiedy było niewiele osób.

    > jeśli się chce pośmigać dajmy na to 2 h w piątek między godzinami 16.00-17.00-18.00
    to ile trzeba zapłacić? jakie są limity itp.

    Jakie limity? Zadzwoń do Automobilklubu i dopytaj. Jeśli chodzi o
    niestandardowe wydechy to nie słyszałem by ktokolwiek miał z tym tam
    problem. Może po części dlatego, że wokół brak bloków mieszkalnych
    (jeszcze) :)

    > czy jak ktoś ma torby na bak itp pierdoły rozumiem że trzeba to ściągnąć - jest
    gdzie to pochować w ramach ceny?

    Już nie przesadzaj z tymi ramami. Cena jest naprawdę atrakcyjna i nie ma
    sensu doszukiwać się w niej jakiś luksusów. Ludzie po prostu zostawiali
    swój bałagan w okolicach trybun. Nazwijmy to "padokiem" ;)

    > jak wygląda sprawa z prysznicem i innymi socjalnymi dorobkami cywilizacji?

    Pryszniców chyba niet, są za to szalety rodem z PRL-u, ale nikt nie
    narzekał. Ktoś tu napisał, że g... mamy to i z g... się cieszymy :)
    No coś w tym jest, ja już nie mogę się pierwszego kółeczka w Radomiu
    doczekać :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach