    From: WIADRO <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Radom już od 28. marca
    Date: Sun, 25 Mar 2012 00:11:22 -0700 (PDT)

    gdzie to pochować w ramach ceny?

    > Już nie przesadzaj z tymi ramami. Cena jest naprawdę atrakcyjna i nie ma
    > sensu doszukiwać się w niej jakiś luksusów. Ludzie po prostu zostawiali
    > swój bałagan w okolicach trybun. Nazwijmy to "padokiem" ;)

    kwestia prosta jak pompowanie kół azotem.
    Mam mniej więcej Radom w połowie drogi do domu i w piątki bym rozgrzał opony na
    rantach no i rodzi się kwestia bezpiecznego pozostawienia majdanów, a później warto
    by było mieć możliwość choć przesuszenia się bo później jechać mokry kolejne 170 km w
    temp około +4 st nie należy do najzdrowszych pomysłów.

    można rezerwować wjazd na daną godzinę? ile max może być misiów na torze?