  • 1. Data: 2011-08-27 05:38:25
    Temat: Radom Airshow - kto się wybiera?
    Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    kto się wybiera na Airshow w Radomiu ?
    Jak z parkowaniem na miejscu ? Czy pilnują motocykli czy parking
    niestrzeżony - jak zaparkować żeby nic się nie stało motorkowi?

    Jestem z Warszawy - wybiera się jakaś zorganizowana grupa w kierunku Airshow
    ?

    pozdr

  • 2. Data: 2011-08-27 06:33:32
    Temat: Re: Radom Airshow - kto si? wybiera?
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-08-27 07:38, Ramiel pisze:
    > Witam
    > kto sie wybiera na Airshow w Radomiu ?
    > Jak z parkowaniem na miejscu ? Czy pilnuj? motocykli czy parking
    > niestrze?ony - jak zaparkowaae ?eby nic sie nie sta?o motorkowi?
    >
    > Jestem z Warszawy - wybiera sie jaka? zorganizowana grupa w kierunku Airshow
    > ?
    Jadę ale puszką z familią.Zazwyczaj na parkingach mają wydzielony kącik
    na motocykle.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2011-08-27 11:36:42
    Temat: Re: Radom Airshow - kto się wybiera?
    Od: "blachu" <b...@o...pl>

    Ja tam nie jadę, co pojadę to coś spada :( i show zamykają....

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 4. Data: 2011-08-27 12:06:06
    Temat: Odp: Radom Airshow - kto si? wybiera?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    >Zazwyczaj na parkingach mają wydzielony kącik na motocykle.

    A po co? Przecie my tam jedziemy polatać;-)

    Zdroofka Johnny