  • 1. Data: 2011-08-25 03:22:26
    Temat: suzuki gsx-f 750
    Od: paykan <paykan11@_NOSPAM_gmail.com>

    Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem wymarzonej kat.A, noszę się z
    zamiarem zakupienia Suzuki GSX-F 750. Co sądzicie na temat takiego
    sprzętu, warto się wbić w coś takiego??, mało tego jeździ po naszych
    drogach, boję się o dostępność części itp. Co o tym sądzicie.

  • 2. Data: 2011-08-25 10:34:27
    Temat: Re: suzuki gsx-f 750
    Od: "Paszczak" <p...@p...onet.pl>

> [...]

    > sprzętu, warto się wbić w coś takiego??, mało tego jeździ po naszych

    > drogach, boję się o dostępność części itp. Co o tym sądzicie.

    Kupuj. Będzie więcej części.

  • 3. Data: 2011-08-25 11:01:00
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "paykan" <paykan11@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > sprzętu, warto się wbić w coś takiego??, mało tego jeździ po naszych
    > drogach, boję się o dostępność części itp. Co o tym sądzicie.

    ile masz lat?
    czy masz inną kategorię? ile km przejechałeś po polskich drogach??

  • 4. Data: 2011-08-25 15:53:20
    Od: paykan <paykan11@_NOSPAM_gmail.com>

    PHnapisal

    > Użytkownik "paykan" <paykan11@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > ile masz lat?
    > czy masz inną kategorię? ile km przejechałeś po polskich drogach??

    35 lat, nie jeździłem jeszcze po drogach, tyle co po wiejskich dróżkach
    bez prawka, jak wszyscy zresztą chyba tak zaczynali. Mam 15 lat kat.B,
    zjeżdżoną Polskę w szerz i wzdłóż, tyle że jestem wysoki ok 186 cm i nie
    na każdy sprzęcik się zmieszczę. Szukam czegoś takiego żeby sobie pośmigać
    po mieście, ale i wyjechać gdzieś dalej np.za granicę. Myślałem właśnie o
    GSX-F 750, ogólnie coś do 10 tyś. oczywiście nie chcę nic takiego, żeby
    ładować w niego non stop kasę, bo nie o to chodzi, mam dwa samochody i
    jeszcze motorek dojdzie, to będzie trochę ekstremalnie. Poradźcie coś
    proszę bo magluję ten internet i nie wiem w co się wbić tyle jest fajnych
    sprzęcików.

  • 5. Data: 2011-08-25 23:30:36
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-08-25 05:22, paykan pisze:
> [...]
    > sprzętu, warto się wbić w coś takiego??, mało tego jeździ po naszych
    > drogach, boję się o dostępność części itp. Co o tym sądzicie.

    Moim zdaniem to zdecydowanie za mocne na poczatek. Nawet 600 bym
    odradzal, mimo ze ma 215 kucy mniej.

    A z popularnoscia tez sie mylisz, chyba, ze masz na mysli jajo, a nie
    imbryk, bo imbrykow (sprzed 1998 roku) to ciagle sie mnostwo turla,
    tyle, ze ich stan czesto jest oplakany. Jajo rzadziej spotkasz, bo pozno
    i na krotko je wprowadzili na nasz rynek - sprzedawali na poczatku tylko
    600. Mechanicznie to jednak prawie to samo co imbryk albo Bandit/Inazuma
    (zaleznie od pojemnosci), wiec o czesci sie nie ma co martwic.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 6. Data: 2011-08-26 07:45:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-26 01:30, Tomek Wozniakowski pisze:

    > Moim zdaniem to zdecydowanie za mocne na poczatek. Nawet 600 bym
    > odradzal, mimo ze ma 215 kucy mniej.

    To ile ma 750 ?? trzysta ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 7. Data: 2011-08-26 07:55:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-25 17:53, paykan pisze:
> [...]
    > samochody i jeszcze motorek dojdzie, to będzie trochę ekstremalnie.
    > Poradźcie coś proszę bo magluję ten internet i nie wiem w co się wbić

    Jesli masz parcie na GSXF to kup sobie 600. Technicznie i wizualnie to
    niemal to samo ale latwiej ogarnac. te 86 KM wystarczy Ci na minimum 1-2
    sezony. A potem zdecydujesz czy to hobby Cie nadal kreci i ewentualnie
    kupisz cos mocniejszego.
    GSXF600 jest bardzo popularnym motocyklem i ze zdobyciem do niego czesci
    nie stanowi zadnego problemu.

    BTW. Tez mam 186 cm wzrostu i na "jajku" mieszcze sie jakos. Aczkolwiek
    szalu nie ma.

  • 8. Data: 2011-08-26 09:31:25
    Od: Small <d...@a...pl>

    W dniu 25-08-2011 05:22, paykan pisze:
> [...]
    > sprzętu, warto się wbić w coś takiego??, mało tego jeździ po naszych
    > drogach, boję się o dostępność części itp. Co o tym sądzicie.

    Uwazam ze warto. Uzywam go turystycznie oraz do jazdy po miescie. W obu
    przypadkach u mnie sie sprawdzil. Tu info na temat mojego:
    http://www.naszeptaki.pl/index.php/motocykl-suzuki-g
    sx-750f.html

    Osobiscie jednak polecalbym Ci cos o mniejszej mocy na poczatek. Zawsze
    mozesz kupic i po 2ch sezonach sprzedac jakas 500-setke. Potem
    przesiadziesz sie na "wiekszy" Ja zaczynalem od skuterka i to byl dobry
    start w jednoslady. Doswiadczenie z za kierownicy sie przydaje, ale to
    nie wszystko.

    pozdr

    Small
    GSX750F

  • 9. Data: 2011-08-27 02:58:12
    Od: paykan <paykan11@_NOSPAM_gmail.com>

    to co? chcesz powiedzieć żeby sobie gitary nie zawracać Imbrykiem, bo i
    tak nie znajdę nic w dobrym stanie, czyli co rozglądać się bardziej za
    jajkiem 600-tką ???

  • 10. Data: 2011-08-27 03:01:05
    Od: paykan <paykan11@_NOSPAM_gmail.com>

    Ale który? starszy Imbryk, czy nowsze jajko, czy nie ma znaczenia.