  • 1. Data: 2011-08-25 19:41:08
    Temat: Yamaha TW125
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Ktoś ujeżdżał takie dziwo?

    Tak się zastanawiam może taki mały śmieszny na miejską dżunglę i
    jesienne jazdy (za niedługo) ?

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1780625876

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 2. Data: 2011-08-25 23:26:08
    Temat: Re: Yamaha TW125
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-08-25 21:41, PawelK vel Pablo pisze:
    > Ktoś ujeżdżał takie dziwo?

    Mialem okazje sie przejechac TW125. Moim zdaniem, to bardzo fajne
    uniwersalne moto na jezdzenie po gazete czy do roboty. Na trasie
    porazka, bo sie scigasz z tirami - 110 to tylko z gorki i z wiatrem, ale
    nie do tego to cudo sluzy w koncu ;)

    > Tak się zastanawiam może taki mały śmieszny na miejską dżunglę i
    > jesienne jazdy (za niedługo) ?

    Do miasta albo na lesne drozki bardzo fajne.

    Aha... jedna kwestia... to malenstwo jest, wiec jak masz duzy gabaryt,
    to raczej slabo. Ja mam 185 wzrostu, to juz bylo pod tym wzgledem slabawo :(

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 3. Data: 2011-08-25 23:53:10
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 238 roku bieżącego, Tomek Wozniakowski zeznał(a) jak następuje:

    > Czesc :)

    Elo,

> [...]
    > porazka, bo sie scigasz z tirami - 110 to tylko z gorki i z wiatrem,
    > ale nie do tego to cudo sluzy w koncu ;)

    W trase to ja mam czym polecieć (patrz stopka)

    Właśnie chodzi mi o jeżdżenie po gazetę (piwo) i na przedłużenie sezonu
    ile się da. Taki trochę sprzęt którego mi nie będzie szkoda jak przyjdą
    jesienne słoty. Założyłem sobie, że ma byc lekki, mały i nie kosztować
    więcej jak 5 tysi. Teoretycznie dobrze by się sprawdził maxi skuter
    typu mały burgman, malaguti czy honda (pantheon, forester) ale skuter
    juz miałem.

    176 wzrostu i chudzielec ze mnie.

  • 4. Data: 2011-08-26 07:25:23
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    PawelK vel Pablo <e...@...stopce> napisała rzekomo
> [...]
    > więcej jak 5 tysi. Teoretycznie dobrze by się sprawdził maxi skuter
    > typu mały burgman, malaguti czy honda (pantheon, forester) ale skuter

    W tej "niemeskiej" klasie 125ccm jest jeszcze jeden pojazd, ktory ma na
    swiecie swoich zaprzysieglych fanow - Suzuki RV.
    Zwany tez "Van van", co nie ulatwia wyszukiwania w google. (:
    Z podobnych rocznikow ok.1000zl taniej niz TW 125

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 5. Data: 2011-08-26 10:02:07
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

> [...]
    > Zwany tez "Van van", co nie ulatwia wyszukiwania w google. (:
    > Z podobnych rocznikow ok.1000zl taniej niz TW 125

    Nie musi byc koniecznie 125, trafi się jakaś 200 czy 250 to też dobrze
    (a może i lepiej) Co do RV to ogladałem je, ale jakoś TW dużo bardziej
    mi się podoba. No i jest ich więcej w Polsce, tzn otomoto wypluwa kilka
    sztuk na sprzedaż a jeśli chodzi o RV to chyba jedna używka wyskakuje.

  • 6. Data: 2011-08-26 11:09:17
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.08.2011 PawelK vel Pablo <e...@...stopce> napisał/a:
> [...]
    > mi się podoba. No i jest ich więcej w Polsce, tzn otomoto wypluwa kilka
    > sztuk na sprzedaż a jeśli chodzi o RV to chyba jedna używka wyskakuje.

    Jak chcesz sprawdzić jak się tym jeździ, to możesz sprobować w szkole
    Tomka Kulika, ma taki na placu dla kursantów i raczej da się przymierzyć
    i przejechać.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 7. Data: 2011-08-26 11:12:03
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 238 roku bieżącego, kakmar zeznał(a) jak następuje:

    chvala!

  • 8. Data: 2011-08-26 19:03:59
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 25.08.2011 21:41, PawelK vel Pablo pisze:
    > Ktoś ujeżdżał takie dziwo?

    Tak.
    Ujeżdżałem to przez ustawowe 20 godzin kursu +egzamin. Jest świetny do
    kręcenia ósemek.