  • 1. Data: 2011-08-27 11:23:40
    Temat: Kierownica clip-on do nakeda - co sądzicie
    Od: primuss <p...@p...pl>

    Witam, w ramach letniego nudzenia sie przyszla mi do glowy nietypowa
    forma tuningu - załozenie do typowego cywilnego nakeda kierownicy z
    motocykla sportowego typu clip-on. Ostatnio mignal mi na drodze Bandit
    1200 z takim "udogodnieniem" - wyglada to calkiem ciekawie, cos w
    rodzaju wspolczesnego techno cafe racera. Mozna by wykorzystac
    elementy rozbitka, np. jakiegos gsx-r, przy okazji montujac
    nowoczesniejsze pompy hamulcowe i frezowane klamki. Mam tez wrazenie
    ze niekiedy na trasie przy szybszej jezdzie taka konfiguracja
    ulatwilaby kierowanie motocyklem w sytuacji polozenia sie na baku.

    Licze na opinie - a moze ktos ma wlasne doswiadczenie w takiej
    przerobce?

    --
    primuss
    FZ6n

  • 2. Data: 2011-08-27 12:59:57
    Temat: Re: Kierownica clip-on do nakeda - co sądzicie
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-08-27 13:23, primuss pisze:
    > załozenie do typowego cywilnego nakeda kierownicy z
    > motocykla sportowego typu clip-on.

    http://img98.imageshack.us/img98/2096/obraz1gx.jpg
    ;-)

    --
    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-08-27 18:35:21
    Od: amos <g...@g...com>

    On 27 Sie, 14:59, J_K_K <j...@i...fm> wrote:
    > http://img98.imageshack.us/img98/2096/obraz1gx.jpg

    Nejked w najczystrzej formie.. ;)

    --
    amos

  • 4. Data: 2011-08-27 20:56:44
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    http://fazerowners.yuku.com/forum/viewtopic/id/5959#
    .TllZZ11BuHs
    masz tam fotkę kiery w Fazerze a'la clip-on za 165$
    --

    morghul

  • 5. Data: 2011-08-29 07:30:24
    Od: Norbi <n...@o...pl>

> [...]
    > ulatwilaby kierowanie motocyklem w sytuacji polozenia sie na baku.
    >
    > Licze na opinie - a moze ktos ma wlasne doswiadczenie w takiej

    Po co kombinowac ?
    mierzysz srednice lag i
    http://allegro.pl/kierownica-kierownice-na-lagi-48mm
    -clip-on-o24-i1784141865.html

    plus
    http://allegro.pl/sportowe-klamki-racing-fz6-fz-6-fz
    -6-fazer-06-09-i1756057611.html

    Przewody na przod w oplocie zaloz i powinno byc ok

    Norbi
    BLACK XX'03