  • 1. Data: 2011-08-26 06:41:55
    Temat: Maly kask dla dziecka
    Od: amos <g...@g...com>

    Witajcie,
    poleccie jakis sensowny maly otwarty kask dla szesciolatka. Przebiegi
    male, drogi osiedlowe.

    Zmierzony obwod glowy to 50 cm. Patrzac po rozmiarowce bylby to XXXS.
    Na Allegro posucha. Zalozona kwota ok 200 PLN.

    A moze ktos ma do sprzedania? Najchetniej rozowy ;)

    --
    zdrowka
    amos

  • 2. Data: 2011-08-26 10:16:02
    Temat: Re: Maly kask dla dziecka
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-08-26 08:41, amos pisze:
    > Witajcie,
    > poleccie jakis sensowny maly otwarty kask dla szesciolatka. Przebiegi
    > male, drogi osiedlowe.

    OIDP mozna przewozic dzieci od 7 lat
    lub musialbys sprecjalna podstawke dokupic

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2011-08-26 11:04:51
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.08.2011 Norbi <n...@o...pl> napisał/a:

    > OIDP mozna przewozic dzieci od 7 lat
    > lub musialbys sprecjalna podstawke dokupic

    Źle pamiętasz, można wozić dowolne, do 7 lat jest ograniczenie do 40kmph.
    A co do kasku, to kolega kupił córce, "specjalny dla dzieci", bo mu w
    salonie tak doradzili, ale tanio raczej nie było ;).

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2011-08-26 12:22:16
    Od: ogórek <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-26 08:41, amos pisze:

    > Zmierzony obwod glowy to 50 cm. Patrzac po rozmiarowce bylby to XXXS.
    > Na Allegro posucha. Zalozona kwota ok 200 PLN.
    >
    > A moze ktos ma do sprzedania? Najchetniej rozowy ;)

    Mam jakiegoś malutkiego caberga. Ale czarny jest.

  • 5. Data: 2011-08-26 14:11:38
    Od: amos <g...@g...com>

    On 26 Sie, 13:04, kakmar <k...@g...com> wrote:
    > Źle pamiętasz, można wozić dowolne, do 7 lat jest ograniczenie do 40kmph.
    > A co do kasku, to kolega kupił córce, "specjalny dla dzieci", bo mu w
    > salonie tak doradzili, ale tanio raczej nie było ;).

    Dokladnie tak. Tym bardziej, ze na Horneta jej nie wsadze, poki co
    woze ja skuterem 50ccm, ktory ma z tylu oparcie.

    Kaskow dla dzieci strasznie malo, choc sprzedawcy twierdza, ze mozna
    pomierzyc XS, ktore czesto pasuja. A i ceny tych "dzieciecych"
    faktycznie zniechecajacy. Jesli juz cena niska, to badziew jakich
    malo. Jeden ze sprzedawcow ma kask "dla dziecka" za 9,99 :)

    Troche mnie dziwi tak maly wybor wobec dzisiejszej popularnosci
    skuterow.
    --
    zdrowka
    amos

  • 6. Data: 2011-08-26 14:16:08
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Zmierzony obwod glowy to 50 cm. Patrzac po rozmiarowce bylby to XXXS.
    > Na Allegro posucha. Zalozona kwota ok 200 PLN.
    szukałem niedawno do podobnych jazd,kupiłem zwykłego chińczyka ze
    względu na masę-ten nie waży prawie nic,integralny dziecięcy trochę
    gibał dzieciakiem bez wsiadania na moto.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2011-08-29 07:32:06
    Od: mk <d...@t...pl>

    Polecę Nexx, mała skorupa czyli dziecięca ale za 299zł
    http://media.nexxpro.com/multimedia/fotos/71/0003B05
    53903CB.png
    Rozmiar uniwersalny, mozna go modyfikować za pomocą załączonych wkładek
    Pdr. M