  • 21. Data: 2010-09-27 10:37:10
    Temat: Re: Radeon 9000 PRO, sterowniki - rozmowa z "Grzegorz S" z sierpnia
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Przemysław Ryk napisał(a):

    > Instalowałeś w Program Files?

    Nie. Mam wersje, ktora sie nie instaluje.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 22. Data: 2010-09-27 13:20:45
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 27 Sep 2010 10:37:10 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

    > Nie. Mam wersje, ktora sie nie instaluje.

    Ja ściągnąłem "XanaNews 1.18.1.6 Self installing program for new users" ze
    strony http://www.wilsonc.demon.co.uk/xananews.htm, zainstalowałem (fakt - w
    innej, niż domyślna lokalizacji), odpaliłem, skonfigurowałem dostęp do
    serwera i tyle. Żadnych kombinacji z uprawnieniami do katalogów czy plików,
    żadnych trybów zgodności - nic z tych rzeczy. Nawet nie kwiknął, że coś mu
    się na Windows 7 Professional PL x64 nie podoba. :D

    [ Lepiej raz na pół roku myśleć o ślubie, niż raz w tygodniu o rozwodzie. ]
    [ (JoeMonster.org) ]