  • 1. Data: 2010-09-21 13:39:35
    Temat: Radeon 9000 PRO, sterowniki - rozmowa z "Grzegorz S" z sierpnia
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Witam!

    Na wstepie przepraszam, ze nie pisze w starym watku, ale po takim czasie
    juz mi sie gdzies zapodzial.

    Sprawa dotyczyla sterownikow dla Radeona 9000 PRO pod Win7.
    Kolega Grzegorz S zaproponowal wyprobowanie sterownikow 7.11, a potem
    8.12, a ja mialem dac znac, czy dzialaja.

    Obie wersje sterownikow dzialaja, trzeba co prawda wymusic w systemie ich
    instalacje (manager urzadzen), ale w efekcie koncowym dzialaja, obraz
    jest wygladzony.

    Problem jest tylko taki, ze na obu wersjach nie da sie poprawnie zamknac/
    zrestartowac systemu. Jest bluescreen, a w nim blad pliku ati_cos_tam.dll.

    Probowalem takze innych wersji sterownikow i ten sam efekt.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 2. Data: 2010-09-21 13:44:31
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Sprawa dotyczyla sterownikow dla Radeona 9000 PRO pod Win7.
    > Kolega Grzegorz S zaproponowal wyprobowanie sterownikow 7.11, a potem
    > 8.12, a ja mialem dac znac, czy dzialaja.

    podziwiam, że w ogóle udało sie na tym 7-ke postawić. Jakby nie patrzeć to
    już zabytek. Moim zdaniem szkoda czasu i nerwów na taki sprzęt a ta karta
    nic więcej jak XP poprawnie nie obsłuży.

  • 3. Data: 2010-09-21 16:30:27
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Doxent napisał(a):

    > podziwiam, że w ogóle udało sie na tym 7-ke postawić. Jakby nie patrzeć
    > to już zabytek. Moim zdaniem szkoda czasu i nerwów na taki sprzęt a ta
    > karta nic więcej jak XP poprawnie nie obsłuży.

    A dlaczego mialoby sie nie dac?
    Win7 wykrywa karte, jako standardowe urzadzenie wideo.

    System z ta karta dziala bardzo dobrze, w miare szybko, nie ma
    artefaktow, przy codziennym uzytkowaniu nie ma problemow. Zaczynaja sie
    tylko, kiedy chce ogladnac jakis film, bo wtedy nie ma wygladzania.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 4. Data: 2010-09-21 18:19:05
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Problem jest tylko taki, ze na obu wersjach nie da sie poprawnie
    > zamknac/ zrestartowac systemu. Jest bluescreen, a w nim blad pliku
    > ati_cos_tam.dll.

    miałem to samo na Radeonie 9200 SE i jeszcze becie windowsa 7.

    --
    Azarien

  • 5. Data: 2010-09-21 18:47:11
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-21 15:39, Andre pisze:
> [...]
    > zrestartowac systemu. Jest bluescreen, a w nim blad pliku ati_cos_tam.dll.
    >
    > Probowalem takze innych wersji sterownikow i ten sam efekt.

    A te też?:
    http://driverscollection.com/?file_cid=4122911456459
    ce34aee6d152b5

    miab

  • 6. Data: 2010-09-21 22:59:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-21 20:19, Wiktor S. pisze:
    > Problem jest tylko taki, ze na obu wersjach nie da sie poprawnie

    Usuń ten plik dll i zainstaluj ati catalyst od nowa.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-09-21 23:17:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-22 00:59, animka pisze:

    > Usuń ten plik dll i zainstaluj ati catalyst od nowa.

    Jak nie znajdziesz do Windows 7 to instaluj dla Visty.
    http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.as
    px

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-09-22 06:38:22
    Od: Andre <a...@a...pl>

    miab napisał(a):

    > A te też?:
    > http://driverscollection.com/?file_cid=4122911456459
    ce34aee6d152b5

    No tych moze jeszcze nie. Za chwile sprobuje i dam znac.
    Jednak po przejrzeniu pliku .ini juz moge powiedziec, ze przeznaczone sa
    dla kart od HD 23xx do HD 48xx.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 9. Data: 2010-09-22 06:40:26
    Od: Andre <a...@a...pl>

    animka napisał(a):

    > Usuń ten plik dll i zainstaluj ati catalyst od nowa.

    1. Nie mozna usunac tego pliku recznie, bo mimo uprawnien administratora
    jest on zablokowany. Potrzeba uprawnien System.

    2. Co mi da usuniecice pliku ati_cos_tam.dll i instalacja calatyst od
    nowa? Przeciez ten plik pochodzi wlasnie z paczki calatystow, czyli wroci
    ten sam.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 10. Data: 2010-09-22 06:41:12
    Od: Andre <a...@a...pl>

    animka napisał(a):

    > Jak nie znajdziesz do Windows 7 to instaluj dla Visty.
    > http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.as
    px

    Instalowalem takze do Visty. Nie ma wsparcia dla kart serii 9000.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre