  • 1. Data: 2010-09-21 10:19:50
    Temat: Abit BW7 i USB na VIA VT6212L
    Od: grzehorz <g...@t...pl>

    Znajomy ma płytę Abit BW7 na której jest wyłącznie USB 1.x i w związku z tym
    zatęsknił za USB 2.0.
    Dokupił sobie zatem do tego kartę z chipem VIA VT6212L.
    No i to w kupie za nic w świecie nie chce poprawnie pracować...
    Po podłączeniu pamięci flash (DataTraveler - gdzie indziej sprawuje się
    doskonale) zostaje ona znaleziona, ale próba zobaczenia zawartości,
    powoduje wywalenie błędu.
    Próbowałem przekłądać w różne sloty PCI, nie pomogło.
    Wyłączałem USB na płycie, nie pomogło.
    Zainstalowałem aktualne sterowniki ze strony VIA, ale także nie pomogło.

    Może zna ktoś jakąś podpowiedź co z tym fantem można by zrobić?...

    Pozdrawiam
    g.

  • 2. Data: 2010-09-21 15:29:10
    Temat: Re: Abit BW7 i USB na VIA VT6212L
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "grzehorz" napisał:

    > Znajomy ma płytę Abit BW7 na której jest wyłącznie USB 1.x
    > i w związku z tym zatęsknił za USB 2.0.
    > Dokupił sobie zatem do tego kartę z chipem VIA VT6212L.

    Bo nie czyta pl.comp.pecet ;->

    > Może zna ktoś jakąś podpowiedź co z tym fantem można by zrobić?...

    Zapakować z powrotem do pudełka, obwiązać wstążeczką i podłożyć pod choinkie
    komuś, kogo nie darzy się zbytnią sympatią.
    A samemu kupić kontroler z chipem NEC. I na przyszłość omijać szerokim
    łukiem wszystko, co ma w nazwie VIA, AMD i Ensoniq ;-)

    JoteR

  • 3. Data: 2010-09-21 16:44:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "grzehorz" <g...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > Zainstalowałem aktualne sterowniki ze strony VIA, ale także nie pomogło.
    >
    > Może zna ktoś jakąś podpowiedź co z tym fantem można by zrobić?...

    Kupić na układzie NEC. VIA już dawno powinna zbankrutować. Chyba nic u nich nie
    działa zgodnie z założeniami. ;)

  • 4. Data: 2010-09-22 11:25:50
    Od: grzehorz <g...@t...pl>

    qwerty wrote:

> [...]
    [ciach]

    > Kupić na układzie NEC. VIA już dawno powinna zbankrutować. Chyba nic u
    > nich nie działa zgodnie z założeniami. ;)

    Cóż.
    Wychodzi tylko podziękować za podpowiedź...

    Pozdrawiam
    g.

  • 5. Data: 2010-09-22 11:28:37
    Od: grzehorz <g...@t...pl>

    JoteR wrote:

    > Bo nie czyta pl.comp.pecet ;->
    No masz...
    Przekażę!

    > Zapakować z powrotem do pudełka, obwiązać wstążeczką i podłożyć pod
    > choinkie komuś, kogo nie darzy się zbytnią sympatią.
    To jest myśl bezcenna!...
    Znajdzie się ktoś pewnikiem.

    > A samemu kupić kontroler z chipem NEC. I na przyszłość omijać szerokim
    > łukiem wszystko, co ma w nazwie VIA, AMD i Ensoniq ;-)

    No i całe życie się człowiek uczy...
    Cóż.
    Dzięki.

    Pozdrawiam