  • 11. Data: 2010-09-22 07:26:41
    Temat: Re: Radeon 9000 PRO, sterowniki - rozmowa z "Grzegorz S" z sierpnia
    Od: Andre <a...@a...pl>

    miab napisał(a):

    > A te też?:
    > http://driverscollection.com/?file_cid=4122911456459
    ce34aee6d152b5

    Sprawdzone - nie dziala.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 12. Data: 2010-09-22 10:36:37
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-22 08:40, Andre pisze:

    > 1. Nie mozna usunac tego pliku recznie, bo mimo uprawnien administratora
    > jest on zablokowany. Potrzeba uprawnien System.

    To odinstaluj catalyst i zainstaluj odpowiedni, dla Twojego systemu.

    > 2. Co mi da usuniecice pliku ati_cos_tam.dll i instalacja calatyst od
    > nowa? Przeciez ten plik pochodzi wlasnie z paczki calatystow, czyli wroci
    > ten sam.

    Różne kombinacje można stosować. Ty masz pewnie nie ten co trzeba
    catalyst, więc zainstaluj jakiś właściwy.

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-09-23 06:22:50
    Od: Andre <a...@a...pl>

    animka napisał(a):

    > To odinstaluj catalyst i zainstaluj odpowiedni, dla Twojego systemu.

    Ty no patrz nie pomyslalem... Zdajesz sobie sprawe, ze moze nie byc
    odpowiedniego?

    > Różne kombinacje można stosować. Ty masz pewnie nie ten co trzeba
    > catalyst, więc zainstaluj jakiś właściwy.

    Mialem dluga przerwe w obecnosci na grupach dyskusyjnych, ale juz sobie
    przypomnialem. To Ty zazwyczaj dawalas bezsensowne i zupelnie nietrafne
    odpowiedzi.

    Dla mnie EOT.
    Chyba, ze masz jakis konkret.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 14. Data: 2010-09-23 08:47:51
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Andre pisze:

    > Mialem dluga przerwe w obecnosci na grupach dyskusyjnych, ale juz sobie
    > przypomnialem. To Ty zazwyczaj dawalas bezsensowne i zupelnie nietrafne
    > odpowiedzi.

    Tak - ignoruj i będzie dobrze ;)

    Ja ze swojej strony walczyłem o poprawną rozdzielczość dla ATI Radeon
    9250 pod Windows 7 64-bit (monitor LCD 16:9). Niestety nie udało mi sie
    znaleźć rozwiązania - jedyna nadzieja w Omega drivers, ale oni poza
    zapowiedzią na stronie wsparcia dla siódemki i prośbą o cierpliwość
    niczego nie udostępnili już od paru miesięcy... :(

    Pzdr, OMSOn

  • 15. Data: 2010-09-23 09:40:17
    Od: Andre <a...@a...pl>

    OMSON napisał(a):

    > Tak - ignoruj i będzie dobrze ;)

    Mam nowy czytnik, bo moj ulubiony nie chce dzialac pod Win7 i musze
    dopiero rozgryzc gdzie sie daje ignora ;)

    > jedyna nadzieja w Omega drivers, ale oni poza
    > zapowiedzią na stronie wsparcia dla siódemki i prośbą o cierpliwość
    > niczego nie udostępnili już od paru miesięcy... :(

    Miesiecy? Mnie sie wydaje, ze juz blisko rok takie zapowiedzi maja.
    Jako, ze pod XP zawsze uzywalem Omega drivers, to to bylo pierwsze
    miejsce, w ktore zagladnalem w poszukiwaniu. Cos czuje, ze sie nie
    doczekam...

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 16. Data: 2010-09-23 15:11:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 09:40:17 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

    > Mam nowy czytnik, bo moj ulubiony nie chce dzialac pod Win7 i musze
    > dopiero rozgryzc gdzie sie daje ignora ;)

    Że tak offtopicznie spytam - który to nie chce działać pod Windows 7?

> [...]
    > Jako, ze pod XP zawsze uzywalem Omega drivers, to to bylo pierwsze
    > miejsce, w ktore zagladnalem w poszukiwaniu. Cos czuje, ze sie nie

    ATI Tray Tools też nie daje rady odnośnie rozdzielczości na ten przykład?

    [ Richard B. Riddick: Lesson Learned. No such word as "friend". ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 17. Data: 2010-09-23 15:15:16
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Przemysław Ryk napisał(a):

    > Że tak offtopicznie spytam - który to nie chce działać pod Windows 7?

    XanaNews nie chce mi ruszyc, a nie ma nowej wersji.

    > ATI Tray Tools też nie daje rady odnośnie rozdzielczości na ten
    > przykład?

    Ale ja rozdzielczosc mam dobrze wykrywana i obslugiwana.
    Mam jeszcze stary monitor 5:4 19". Sterownik dziala dobrze podczas kiedy
    dziala ;)
    Problem zaczyna sie dopiero w momencie restartu/wylaczenia kompa.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 18. Data: 2010-09-24 10:09:59
    Od: "Maverick" <p...@g...com>

    Andre wrote:

    > XanaNews nie chce mi ruszyc, a nie ma nowej wersji.

    Zerknij w nagłówki tego posta...

    I na screena: http://ifotos.pl/img/Bez-nazwy_srsepn.png

    (ciach...)

    [ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say ]
    [ so. ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 19. Data: 2010-09-25 20:11:57
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Maverick napisał(a):

    > Zerknij w nagłówki tego posta...

    Kurcze, no to nie wiem czemu u mnie nie chcial dzialac.
    Znaczy program dzialal, ale nie pobieral listy grup.
    Chyba musze jeszcze raz sprobowac. Dzieki!

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 20. Data: 2010-09-25 23:33:20
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 25 Sep 2010 20:11:57 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

    > Kurcze, no to nie wiem czemu u mnie nie chcial dzialac.
    > Znaczy program dzialal, ale nie pobieral listy grup.
    > Chyba musze jeszcze raz sprobowac. Dzieki!

    Instalowałeś w Program Files?

    [ Kobiety sądzą, że dwa razy dwa jest pięć, jeżeli wystarczająco długo ]
    [ będą płakać i dąsać się. (George Eliot) ]