  • 11. Data: 2012-07-27 23:26:22
    Temat: Re: RS232
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Robert Zemła wrote:

    > musisz zaopatrzyć się w specjalnie narzędzie np:
    > http://www.tme.eu/pl/details/ht-109/szczypce-do-ciec
    ia/#

    to robota precyzyjna, takimi tanimi ciąc nie wypada, ja polecam te:
    http://www.tme.eu/html/PL/szczypce-do-ciecia-dla-ele
    ktronikow-firmy-bernstein/ramka_7629_PL_pelny.html

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 12. Data: 2012-07-27 23:35:33
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    taaaaaaaaaaa? a ja Wam polecam:
    http://allegro.pl/fiskars-mlotek-mlot-5kg-duzy-nowos
    c-120028-i2454055148.html
    domyślenie się do czego Wam to, pozostawiam Waszemu intelektowi...

  • 13. Data: 2012-07-28 00:01:43
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    w pdfie pisze coś takiego:
    uart_rts#
    Output
    Request to send control output

    uart_cts#
    Input
    Clear to send control input

    nie powinno być odwrotnie? pierwszy input, drugi output?
    pozostałe piny też mają dziwne kierunki...

  • 14. Data: 2012-07-28 00:05:53
    Od: Butek <e...@i...invalid>

> [...]
    > Input
    > Clear to send control input
    >

    > nie powinno być odwrotnie? pierwszy input, drugi output?

    Nie.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 15. Data: 2012-07-28 14:08:12
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ma Ktoś dobry pdf z opisem protokołu RS232?
    można prosić o podesłanie q...@g...pl

  • 16. Data: 2012-07-28 14:18:20
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    i jeszcze DTE i DCE, na każdej stronie piszą co innego, który to komputer
    PC, a który urządzenie?

  • 17. Data: 2012-07-28 15:41:16
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak sobie poradzić ze sterowaniem układów 5V z układu 3V3? czy taki opornik
    podciągający do 5V to dobry pomysł?

  • 18. Data: 2012-07-28 18:21:46
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > w pdfie pisze coś takiego:
    > uart_rts#
    > Output
    > Request to send control output
    > uart_cts#
    > Input
    > Clear to send control input

    Normalna rozpiska z punktu widzenia DTE, co jest generalnie zasadą.

    > nie powinno być odwrotnie? pierwszy input, drugi output?

    O odwrotnych kierunkach możemy mówić w przypadku rozpatrywania pinów od
    strony DCE. Za pomocą linii RTS urządzenie DTE (np. komputer) mówi
    urządzeniu DCE (np. modem), że chce nadawać. Za pomocą linii CTS urządzenie
    DCE potwierdza swoją gotowość do obioru danych.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 19. Data: 2012-08-01 19:55:09
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zupełnie sie pogubiłem, w Vinculum II RTS to wyjście, CTS to wejście, czy
    inaczej?

  • 20. Data: 2012-08-01 19:57:26
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    załączam stosowny obrazek, i co Panowie na to?

    http://e-serwis.org/smietnik/vinculum.PNG