    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: RAID 0 na ASUS-ie i jego niewidzialność w XP32
    Date: Sun, 30 Jan 2011 22:58:39 +0100

    Złożyłem sobie RAID-0 na płycie M4N68T-M, bios wszystko ładnie zobaczył
    (2 dyski sata), skonfigurował, windows odnalazło sterownik nVidii na
    płycie CD dodanej do MB i teoretycznie wszystko jest cacy. Panel
    kontrolny nVidii macierz widzi, testuje, nawet loga chce robić. Kłopot
    jednak w tym, że ja nigdzie więcej tej macierzy nie widzę. Nie potrafię
    nią zarządzić. Coś pominąłem przy instalacji, czy jak? Naprowadźcie mnie
    proszę.
    Na marginesie, system siedzi na osobnym dysku.

    Irek.N.