  • 1. Data: 2011-01-30 22:01:27
    Temat: obciązenie procesora windows mail live 2011
    Od: "X-FACTOR" <g...@w...pl>

    Czy u was rownież klient poczty windows mail live 2011 pod win7 mocno
    obciąza procesor? Mam phenom II x4 2,8 a obciązenie rdzeni w czasie pracy na
    tym klinecie wynosi 20 30 15 70 % a temperatura z 35 podnosi się do 55
    stopni. Po wyłączeniu tego klienta poczty wszsytko powraca do normy temp 35
    stopni, a bciązenie po kilka procent.

  • 2. Data: 2011-01-30 22:27:03
    Temat: Re: obciązenie procesora windows mail live 2011
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 30.01.2011 23:01, X-FACTOR pisze:
    > Czy u was rownież klient poczty windows mail live 2011 pod win7 [...]

    NTG

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 3. Data: 2011-01-30 22:52:45
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Radosław Sokół" napisał:

    > NTG

    Stajesz się niekonsekwentny, tu odsyłasz na inną grupę, a przy pytaniu o
    wybór sprzętu dociekasz, jaki system i jakie oprogramowanie ma na tym
    działać ;->

    > Mam phenom II x4 2,8 a obciązenie rdzeni w czasie pracy na tym klinecie
    > wynosi 20 30 15 70 % a temperatura z 35 podnosi się do 55 stopni.

    A to jest jak najbardziej TG. Mnie na przykład bardzo interesuje, czy jest
    rzeczą normalną w tych procesorach, że przy niewielkim stosunkowo wzroście
    obciążenia następuje tak duży skok temperatury? Czy wątkotwórca ma coś z
    chłodzeniem nie tak, czy to już taka uroda Phenomów i przy komponowaniu
    zestawu należy do ich ceny z automatu dodać koszt wymyślnego chłodzenia?

    JoteR

  • 4. Data: 2011-01-31 07:52:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    <głupoty>

    To jest NTG. Skoro problem dotyczy jednego procesu to winny jest software.
    Pomyślałeś, że ma dużo wiadomości i av musi to wszystko skanować itp.?

  • 5. Data: 2011-01-31 16:50:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "qwerty" napisał:

    [ciach brednie]

    Przeczytaj jeszcze raz wątek, dla odmiany w całości i ze zrozumieniem.

    JoteR

  • 6. Data: 2011-02-01 02:36:14
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    X-FACTOR nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Czy u was rownież klient poczty windows mail live 2011 pod win7 mocno

    Może trochę off topic, ale jak zobaczyłem, ze ten chory windows mail live
    trzyma mejle każdy w osobnym pliku i to bez żadnego indeksu, to szybciorem
    go wyp%^(łem.
    Przy średniej ilości mejli jakie się odbiera w roku ten pomysł uważam za
    głupszy niż trzymanie Debilna zmiana katalogu to czytanie na nowo wszystkich
    mejli, żeby załadować ich tytuły.
    Przem

  • 7. Data: 2011-02-01 10:04:22
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > głupszy niż trzymanie Debilna zmiana katalogu to czytanie na nowo
    > wszystkich mejli, żeby załadować ich tytuły.
    > Przem

    Windows Live Mail, jak to zobaczyłem to z miejsca wywaliłem. Nie ma jak
    stary dobry OE, wszystko na miejscu nie trzeba szukać.

  • 8. Data: 2011-02-01 10:18:20
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 01.02.2011 11:04, Doxent pisze:
    > Windows Live Mail, jak to zobaczyłem to z miejsca wywaliłem. Nie ma jak stary dobry
    OE, wszystko na miejscu nie trzeba szukać.

    Nieprawda. Dobry to jest MS-DOS z Norton Commanderem. Tam to
    dopiero jest wszystko na miejscu i nic nie trzeba szukać.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 9. Data: 2011-02-01 10:20:55
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-01 11:04, Doxent pisze:

    > Windows Live Mail, jak to zobaczyłem to z miejsca wywaliłem. Nie ma jak
    > stary dobry OE, wszystko na miejscu nie trzeba szukać.

    A może jednak zaleta jest fakt że jak się sypnie jeden mail to nie
    tracisz całego dbx ? tak sobie dywaguje, zastanawiając się co lepsze

  • 10. Data: 2011-02-01 17:35:30
    Temat: Re: [OT] obciązenie procesora windows mail live 2011
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemek" napisał:

    > Może trochę off topic, ale jak zobaczyłem, ze ten chory windows mail live
    > trzyma mejle każdy w osobnym pliku i to bez żadnego indeksu,

    No przecież jeszcze do niedawna jednym z podstawowych zarzutów wobec OE był
    ten, że wszystkie posty trzymane są w jednym dbx-ie, zamiast w osobnych
    plikach. Teraz nagle okazuje się to zaletą? Ale już taki los wybitnych, że
    dopiero po śmierci zyskują uznanie ;->

    JoteR