-
81. Data: 2017-06-20 22:22:17
Temat: Re: Pytanie teoretyczne
Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
> A to jest oplowski 1.9 CDTI czy jakie tam literki lubili z 10 lat temu.
Ja zwróciłem uwagę, że benzyna o takiej samej pojemności, rocznika i też
z turbo, pali mniej na jałowym niż diesel.
> A klima automatyczna, to nikt nie wie, na ile obciaza :-)
Automatyczna to ona jest w działaniu i nie znaczy to, że nie ma
przycisku na panelu ON/OFF, AUTO/ECON, itp.
--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz
-
82. Data: 2017-06-20 22:24:39
Temat: Re: Pytanie teoretyczne
Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
> 4. Zjazd z góry i wjazd pod górę z wyłączonym silnikiem.
Ale wiesz, że jednym z założeń jest jednak dojechanie na ten drugi
szczyt? :-)
--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz
-
83. Data: 2017-06-20 22:35:01
Temat: Re: Pytanie teoretyczne
Od: t-1 <t...@t...pl>
W dniu 2017-06-20 o 22:24, Mateusz Bogusz pisze:
>> 4. Zjazd z góry i wjazd pod górę z wyłączonym silnikiem.
>
> Ale wiesz, że jednym z założeń jest jednak dojechanie na ten drugi
> szczyt? :-)
>
Takiego warunku w pytaniu nie widzę.
-
84. Data: 2017-06-20 23:01:03
Temat: Re: Pytanie teoretyczne
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Shrek ...@w...pl ...
>>> Generalnie ci co jeżdzą moto, powiedzą ci, że jazda na luzie jest do
>>> dupy. A po prostu na moto to lepiej czuć;)
>>>
>> Na moto nie jezdze, auto mnie w takiej sytuacji nigdy nie zaskoczyło.
>
> Może jak ciągle to robisz, to już cię nie zaskakuje;) Jak dla mnie w
> podbramkowej sytuacji już fakt, że jak wciśniesz to nie jedzie tylko
> wyje jest mało komfortowy.
>
Czesto ci sie takie sytuacje zdarzaja?
Bo nie moge sobie przypomniec takowego zaskoczenia...
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
Henry Louis Mencken
-
85. Data: 2017-06-20 23:06:19
Temat: Re: Pytanie teoretyczne
Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>
t-1 w
<news:oic0t7$20a$1@node1.news.atman.pl>:
> W dniu 2017-06-20 o 22:24, Mateusz Bogusz pisze:
>>> 4. Zjazd z góry i wjazd pod górę z wyłączonym silnikiem.
>> Ale wiesz, że jednym z założeń jest jednak dojechanie na ten drugi
>> szczyt? :-)
> Takiego warunku w pytaniu nie widzę.
A widzisz warunek, ze ktoś oprócz pokonania 3 wzniesień/górek to ma zamiar
dojechać gdzieś dalej -- ekonomicznie?
Nie, no to jesteś debilem!
--
'Tom N'
-
86. Data: 2017-06-20 23:27:25
Temat: Re: Pytanie teoretyczne
Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
> Juz kiedys słyszałem o tych mitycznych kłopotach z jazda na luzie.
> Mozesz mnie oswiecic?
A te mityczne dowcipy o potykaniu się o własne sznurówki? Rozumiem że
nigdy się nie potknąłeś i dlatego nie wiążesz sznurowadeł :-)
--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz
-
87. Data: 2017-06-21 06:00:45
Temat: Re: Pytanie teoretyczne
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...
>> Juz kiedys słyszałem o tych mitycznych kłopotach z jazda na luzie.
>> Mozesz mnie oswiecic?
>
> A te mityczne dowcipy o potykaniu się o własne sznurówki? Rozumiem że
> nigdy się nie potknąłeś i dlatego nie wiążesz sznurowadeł :-)
>
Idiotyczne porównanie.
Zdarzyło się ze sznurowadło się rozwiazało, zdarzyło się przydepnac.
Akurat to zagrozenie mityczne nie jest, jest całkiem realne.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO
-
88. Data: 2017-06-21 06:16:07
Temat: Re: Pytanie teoretyczne
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 20.06.2017 o 23:01, Budzik pisze:
>> Może jak ciągle to robisz, to już cię nie zaskakuje;) Jak dla mnie w
>> podbramkowej sytuacji już fakt, że jak wciśniesz to nie jedzie tylko
>> wyje jest mało komfortowy.
>>
> Czesto ci sie takie sytuacje zdarzaja?
> Bo nie moge sobie przypomniec takowego zaskoczenia...
Nie - głównie dlatego, że nie jeżdzę na luzie;) W ogóle wypadki to
rzadko się zdarzają i niektórzy argumentują, że pasy niepotrzebne;)
Shrek
-
89. Data: 2017-06-21 13:21:24
Temat: Re: Pytanie teoretyczne
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:XnsA79B3A5DE77C1budzik61pocztaonetpl@12
7.0.0.1...
Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...
>>> Juz kiedys słyszałem o tych mitycznych kłopotach z jazda na luzie.
>>> Mozesz mnie oswiecic?
>
>> A te mityczne dowcipy o potykaniu się o własne sznurówki? Rozumiem
>> że
>> nigdy się nie potknąłeś i dlatego nie wiążesz sznurowadeł :-)
>
>Idiotyczne porównanie.
>Zdarzyło się ze sznurowadło się rozwiazało, zdarzyło się przydepnac.
>Akurat to zagrozenie mityczne nie jest, jest całkiem realne.
No to mityczne nie jest, ze silnik na luzie zgasnie, a potem przestaja
dzialac dwa wspomagania.
Choc prawde mowiac - gasly te na gazniku, tym z komputerem chyba juz
sie nie zdarza, moze po zagazowaniu.
Wspomaganie hamulca tez raz powinno zadzialac - ale moze byc juz
troche nieszczelne, wspomaganie kierownicy z kolei ostatnio
elektryczne.
J.
-
90. Data: 2017-06-21 20:14:09
Temat: Re: Pytanie teoretyczne
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2017-06-21 o 13:21, J.F. pisze:
>>>> Juz kiedys słyszałem o tych mitycznych kłopotach z jazda na luzie.
>>>> Mozesz mnie oswiecic?
>>
>>> A te mityczne dowcipy o potykaniu się o własne sznurówki? Rozumiem że
>>> nigdy się nie potknąłeś i dlatego nie wiążesz sznurowadeł :-)
>>
>> Idiotyczne porównanie.
>> Zdarzyło się ze sznurowadło się rozwiazało, zdarzyło się przydepnac.
>> Akurat to zagrozenie mityczne nie jest, jest całkiem realne.
>
> No to mityczne nie jest, ze silnik na luzie zgasnie, a potem przestaja
> dzialac dwa wspomagania.
Niekoniecznie. Wspomaganie elektryczne kierownicy będzie działać.
Gorzej jest z hamulcami, ale jak wbijesz bieg i samochód będzie
silnikiem kręcił to też zadziała.
> Choc prawde mowiac - gasly te na gazniku, tym z komputerem chyba juz sie
> nie zdarza, moze po zagazowaniu.
Przy sprawnym aucie i poprawnej regulacji żaden nie powinien zgasnąć.
> Wspomaganie hamulca tez raz powinno zadzialac - ale moze byc juz troche
> nieszczelne, wspomaganie kierownicy z kolei ostatnio elektryczne.
:-)
Pozdrawiam